۴۶۸۵۰۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قابلیت هایی جدید به واتس‌اپ اضافه شد

کمپانی واتس اپ اخیراً بروزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن پیام رسان خود عرضه کرده است که کاربران پس از دریافت این آپدیت، چند ویژگی جدید و کاربردی را بر روی اپلیکیشن خود مشاهده خواهند کرد.

وب سایت تک شات: کمپانی واتس اپ اخیراً بروزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن پیام رسان خود عرضه کرده است که کاربران پس از دریافت این آپدیت، چند ویژگی جدید و کاربردی را بر روی اپلیکیشن خود مشاهده خواهند کرد. در حال حاضر، این بروزرسانی تنها برای دارندگان نسخه iOS این برنامه عرضه شده و اگر از کاربران سایر پلتفرم های این اپلیکیشن هستید، این ویژگی ها را دریافت نخواهید کرد و می بایست تا عرضه این قابلیت ها برای تمامی پلتفرم ها صبر کنید.
قابلیت هایی جدید به واتس‌اپ اضافه شد

یکی از مهمترین قابلیت هایی که پس از دریافت این بروزرسانی فعال خواهد شد، امکان ارسال پیام در مواقعیست که به اینترنت دسترسی ندارید. بر این اساس، شما می توانید حتی در مواقعی که آفلاین هستید، پیام خود را ارسال کنید که به محض وصل شدن به اینترنت، پیام مورد نظر برای شخص و یا گروه ارسال خواهد شد.

جدای از ارسال پیام به صورت آفلاین، واتس اپ تغییراتی را در صفحه Storage Usage اعمال کرده است که بر اساس آن، کاربران می توانند مدیریت فضای ذخیره سازی موجود در گوشی خود را مدیریت کنند که این کار از طریق پاک کردن برخی پیام ها، ویدیوها،فایل های صوتی و غیره از صفحات گفت و گو امکان پذیر خواهد بود. برای این کار می بایست دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

Settings / Data and Storage Usage / Storage Usage

و بالاخره، با بروزرسانی به آخرین نسخه از واتس اپ، کاربران دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS می توانند تا ۳۰ ویدیو و یا عکس را در یک لحظه ارسال کنند. قابلیتی که نبود آن در این اپلیکیشن به خوبی احساس می شد که در نهایت، مهندسان این شرکت را مجاب به گنجاندن آن در این اپلیکیشن پیام رسان کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج