۴۶۸۴۱۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

دور زدن فدراسیون فوتبال توسط استقلال در پرونده شیحی

مسئولان باشگاه استقلال جریان مکاتبات خود با فیفا بر سر پرونده عادل شیحی، فدراسیون فوتبال را به عنوان رابط بین فوتبال ایران و فیفا در جریان نگذاشته‌اند و در نتیجه نتوانستند از کمک‌های کمیته حقوقی و بین الملل این فدراسیون بهره ببرند.

ایسنا: باشگاه استقلال پس از تعلل در پرداخت مطالبات عادل شیحی و بی توجهی به ضرب العجل فیفا، با جریمه سنگینی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال مواجه شده که به موجب آن نمی‌توانند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند و با این حساب وضعیت بازیکنانی مانند سرور جپاروف، آندارنیک تیموریان و روزبه چشمی استفاده کنند.

این وضعیت در حالی به وجود آمده که استقلال از چندین ماه قبل مکاتباتی را با فیفا انجام داشت و پاسخ نامه‌های این سازمان را شخصا و بدون اطلاع فدراسیون فوتبال انجام داده است. این در حالی است که فیفا در تمامی نامه‌های که برای استقلال ارسال کرده، این نامه‌ها را یا برای فدراسیون ارسال کرده یا رونوشتی از آن را تحویل فدراسیون فوتبال داده است.

در واقع استقلالی‌ها در این پرونده هیچ کمکی از فدراسیون فوتبال نگرفته‌اند و در نتیجه آن‌ها گاف بزرگی را هم داده‌اند تا استقلال در یکی از سخت‌ترین دوران‌های خود، با محدودیت بازیکن هم مواجه شود.

بعد از این اتفاقات اما استقلالی‌ها تغییر رویه دادند و این بار نامه اعتراضی خود به فیفا را تحویل فدراسیون فوتبال داده‌اند تا توسط فدراسیون فوتبال به دست فیفا برسد.

بی توجهی استقلالی‌ها مبنی بر ارسال رونوشت یا اصل نامه‌های خود به فدراسیون فوتبال موجب شده که این مرجع اصلی فوتبال در ایران از اقدامات استقلالی‌ها بی خبر باشد و نتواند راهنمایی‌های لازم را به مسئولان استقلال کند.

با این حسال مشخص نیست که دقیقا چه کسی در باشگاه استقلال مسئول قصور در این پرونده است و اینکه آیا آبی‌های پایتخت می ‌وانند از اجرایی شدن این جریمه انضباطی جلوگیری کنند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جێژوان

      هرکسی یا هر نهادی بود مهم نیس...
      مهم اینه که؛؛
      باید همه هیئت مدیره نالایق استعفا بدن برن پی کارشون که ازین بیشتر رسوایی ببار نیارن.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج