۴۶۸۱۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چشم امید شمسایی به حیدریان

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه با برگزاری هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: هفته بیستم لیگ برتر فوتسال فردا (پنجشنبه) با هفت دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود. تیم گیتی‌پسند اصفهان در فصل جاری از همان هفته‌های ابتدایی با رقبای خود اختلاف ایجاد کرده و تا به اینجا نیز توانسته این اختلاف را حفظ کند. تیم‌های دیگر مانند مس‌سونگون، تأسیسات، دبیری و حفاری نیز از همان هفته‌های ابتدایی در تعقیب صدرنشین بودند و امیدوارند در هفته‌های پایانی جایگاه این تیم را در صدر جدول تصاحب کنند.

برنامه مسابقات این هفته به شرح زیر است.

* مس سونگون - یاسین‌پیشرو قم

شاگردان رضا افضل نزدیک‌ترین تیم به گیتی‌پسند هستند و همچنان بتوانند جایگاه نخست این تیم را در پایان فصل به خود اختصاص دهند و قهرمان شوند. تیم مس سونگون سه دیدار آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و به دنبال این است تا این روند را در زمین خود نیز حفظ کند، این تیم با ۲۷ گل خورده کمترین آمار را از این نظر دارد. از سوی دیگر محمدرضا حیدریان می‌تواند با متوقف کردن تیم مس کمک بزرگی به یار دیرین و همبازی سابق خود یعنی وحید شمسایی کند تا تأسیسات خود را به مس سونگون نزدیک کند. تیم یاسین‌پیشرو نیز جایگاه نسبتاً مناسبی در جدول دارد و نمی‌خواهد رتبه ششم خود را از دست دهد.

* ارژن شیراز - دبیری تبریز

ارژن در حالی به مصاف تیم آماده دبیری می‌رود که سه دیدار گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته و برای خروج از این بحران حداقل به دنبال یک امتیاز در این بازی خانگی است. شاگردان اصغری مقدم نیز که دوباره به جمع مدعیان بازگشته‌اند از هیچ امتیازی به سادگی نمی‌گذرند. این تیم هفته گذشته با نتیجه بسیار خوب ۵ بر صفر شهروند ساری را شکست داد و به رده سوم جدول صعود کرد. تیم دبیری حالا حتی امیدوار است بتواند فاصله ۹ امتیازی خود را با صدر جدول کاهش دهد و نیم نگاهی هم به قهرمانی دارد.

* تأسیسات دریایی - آذرخش بندرعباس

وحید شمسایی هفته گذشته با گل زیبایی که مقابل دانشگاه‌ آزاد به ثمر رساند نشان داد که هنوز می‌تواند برای تیمش مهره تأثیرگذاری باشد. این تیم با هدایت شمسایی اگر در این فصل مقابل تیم‌های انتهای جدولی شکست نمی‌خورد به طور حتم اکنون اختلاف امتیاز بسیار کمتری با تیم صدرنشین داشت. شاگردان وحید شمسایی سه دیدار قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. از طرف دیگر آذرخش اصلاً شرایط خوبی در انتهای جدول ندارد و با ۲۷ گل زده بدترین تیم در این زمینه است و کم‌ترین گل‌ زده دارد.

* مقاومت البرز - شهرداری ساوه

تیم مقاومت پس از هفت دیدار که موفق به پیروزی نشده بود در دیدار هفته گذشته خود تیم طرح و توسعه را شکست داد و با کسب سه امتیاز این دیدار اندکی در حاشیه امنیت قرار گرفت. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید و باید دید در دور برگشت چه نتیجه‌ای در انتظارر این دو تیم است. شهرداری ساوه نیز در میانه جدول قرار دارد و برد یا باخت در این دیدار خیلی روی جایگاه این تیم تأثیر نمی‌گذارد.

* گیتی‌پسند اصفهان - فرش‌آرا مشهد

جدال پیروزان هفته گذشته؛ گیتی‌پسند در دیدار قبلی خود برابر شهرداری ساوه و فرش‌آرا مقابل حفاری اهواز به برتری رسیده بودند. فرش‌آرا در دیدار مقابل حفاری دست به کار بزرگی زد و تیم پنجم جدول را با شکست بدرقه کرد اما فرش‌آرا در این دیدار باید به مصاف گیتی‌پسندی برود که با ۸۵ گل زده آمار بسیار خوبی در گلزنی به جا گذاشته است. شاگردان رضا لک فقط یک شکست در این فصل داشته‌اند که آن هم با رأی کمیته انضباطی، به دلیل اتفاقات دیدار مقابل حفاری بود. این تیم بدون شک اصلی‌ترین مدعی قهرمانی فصل جاری است.

* شهروند ساری -طرح و توسعه الوند

شهروند هفته گذشته شکست سنگینی مقابل دبیری تبریز متحمل شد. این تیم از ابتدای فصل جزو تیم‌های میانه جدولی بوده و روند سینوسی داشته است. شهروند ساری با این روند به احتمال فراوان در پایان فصل نیز در میانه جدول قرار خواهد گرفت. تیم طرح و توسعه نیز از ابتدای فصل درگیر مسائل و مشکلات مالی بوده و هر چند وقت یکبار نیز به دلایل نامعلوم دست به تغییر کادرفنی خود می‌زند. این تیم اکنون با هشت امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و اگر می‌خواهد در پایان فصل جزو تیم‌‌های سقوط کننده نباشد باید از هیچ امتیازی به سادگی نگذرد.

* حفاری اهواز - دانشگاه آزاد

حفاری‌اهواز از سه دیدار گذشته خود چهار امتیاز بدست آورده و به نوعی از جمع مدعیان خارج شده است. این تیم در مقطعی از فصل حتی به سه امتیازی تیم گیتی‌پسند نیز رسید اما دوباره دچار افت شد، به نحوی که اکنون کمتر کسی حفاری را جزو مدعیان قهرمانی می‌داند. این تیم هفته گذشته نیز مقابل فرش‌آرا شکست خورد تا کاملاً از جمع مدعیان دور شود. دانشگاه آزاد هم هفته گذشته مقابل تأسیسات با وجود بازی خوب و قابل قبولی که انجام داد، شکست خورد تا همچنان در انتهای جدول قرار داشته باشد. این تیم با ۱۶ شکست بیشترین باخت را در کارنامه دارد و به احتمال فراوان یکی از تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج