۴۶۷۸۰۲
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

خودرو در بازار ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان گران شد

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودروهای داخلی در مقایسه با هفته گذشته رشد ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است، گفت: در حال حاضر تغییری در قیمت خودروهای وارداتی به وجود نیامده است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودروهای داخلی در مقایسه با هفته گذشته رشد ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است، گفت: در حال حاضر تغییری در قیمت خودروهای وارداتی به وجود نیامده است.

سعید مؤتمنی با اشاره به اینکه کمبود تقاضا برای خودروهای وارداتی باعث شد تا هنوز ممنوعیت ثبت سفارش خودرو توسط نمایندگی‌های غیر رسمی تأثیری در بازار خودرو نداشته باشد، اظهار داشت: در حال حاضر تغییری در قیمت خودروهای وارداتی به وجود نیامده و حتی برخی از محصولات مانند توسان سراتو با کاهش قیمت یک میلیون تومانی مواجه و با قیمت‌ ۸۸ و ۱۴۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودروهای داخلی در مقایسه با هفته گذشته رشد ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است، افزود: امروز پژو ۴۰۵ با قیمت ۳۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامل می شود، در حالی که قیمت این خودرو هفته پیش ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود.

وی تصریح کرد: پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم با رشد ۶۰۰ هزار تومان نسبت به هفته گذشته ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و تیپ ۲ این خودرو هم با رشد قیمت ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین سمند ال ایکس هم شاهد رشد ۵۰۰ هزار تومانی قیمت نسبت به هفته گذشته بود و با قیمت ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

مؤتمنی با بیان اینکه در محصولات سایپا افزایش قیمتی نسبت به هفته گذشته به وجود نیامده است، اضافه کرد: فقط در خودروی سراتو به دلیل افزایش عرضه کاهش ۲ میلیون تومانی قیمت به وجود آمده است. خودروی ساندرو اتوماتیک امروز با قیمت ۵۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد اما هنوز خودروی استپ وی شاهد اختلاف قیمت ۷ تا ۸ میلیون تومانی نسبت به کارخانه روبه رو است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودرو 2 تومان گران شده

    • علیرضا

      وقتی واردات را ممنوع اعلام کردید ، معلومه گه خودرو داخلی گران میشه ‌.این بزرگترین ظلم است که به مصرف کننده میشه . خداوند از گناهتان نگذره ‌.

    • محمد مقدم

      پس می گفتند تا پایان سال افزایش قیمت نخواهیم داشت

    • بدون نام

      از این ......همه چیز بر میاد،،،،آون چیزی که ارزش نداره،،،،حرف دل مردم

    • بدون نام

      با این وضع قیمت خودرو حقوق کارکنان زامیاد پرداخت نشده وضعیت فروش نیز مناسب است ولی به روزی که مشکل فروش داشته باشند

    • زلزلزه

      لطفا توجه فرمایید آتش سوزی پلاسکو در گرانی ماشین هم اثر داشت تامیتوانید گران فروشی نمایید انشاله غضب خداوند بایک ریشتر 14% نشانتان میدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج