۴۶۷۷۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجدی: آقایانی که در استقلال هستند، پاسخگو باشند

سرپرست استقلال با انتقاد از وضعیت مدیریتی این باشگاه می‌گوید که اعضای مدیرینی آبی‌ها به جایآوردن منابع مالی معمولا درحال مصاحبه بوده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: میرشاد ماجدی درباره محرومیت استقلالی‌ها از پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا، گفت: تا جایی که من متوجه شده‌ام چون پول به موقع به حساب شیحی واریز نشده استقلال با این محرومیت روبه‌رو شده است. زمانی که استقلال چندسال پیش از آسیا حذف شد، یک زنگ خطر بزرگ برای فوتبال ایران به صدا درآمد ولی به این زنگ توجه نشد. من مطمئنم که فدراسیون نامه اخطار فیفا را به استقلال ابلاغ کرده بوده ولی به آن توجه نشده است. ما باید یادمان باشد که AFC یک بار در این زمینه به ما تذکر داده بود و مطمئنا در این زمینه قصور از سوی مدیران استقلال رخ داده و آنها باید پاسخگو باشند.
او ادامه داد: البته این را هم بگویم که قطعا مدیران استقلال به دلیل محدودیت در منابع مالی نتوانسته‌اند پول را به موقع پرداخت کنند. دقیقا به خاطر ندارم ولی یادم هست که یک تیم اسپانیایی هم به این مشکل دچار شد ولی جریمه‌اش بخشیده نشد. حالا باید مکاتبه کنیم و ببینیم این مشکل حل می‌شود یا نه. متاسفانه برخی از مدیران فکر می‌کنند که جهان مثل ایران است و با پادرمیانی این و آن می‌توان مشکل را حل کرد.
پیشکسوت استقلال درپاسخ به این سوال که آیا مدیران این باشگاه باید بابت اتفاق رخ داده عذرخواهی کنند، گفت: اصلا بحث عذرخواهی نیست. اگر مدیران کاربلد در استقلال بودند، می‌دانستند که چه کنند. همانطور که در گذشته آنها باشگاه را اداره می‌کردند. اگر آنها بودند نمی‌گذاشتند کار به اینجا بکشد. الان هم بهتر است آن کسانی که مدام در مدیریت استقلال حاضر هستند، پاسخگو باشند. من و امثال من که باشگاه نیستیم که بتوانیم چیزی بگوییم. درحال حاضر آقایان افتخاری، جهانیان، معینی، زمانی و توفیقی که در باشگاه هستند باید پاسخگو باشند.

ماجدی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا لازم است با مدیریت فعلی استقلال برخوردی شود، گفت: برخورد هم شود اتفاقی رخ نمی‌دهد چون فقط استقلال ضرر می‌کند. به هرحال باید آدم متخصص کار باشد و به استقلال بیاید. اینکه من صبح تا شب درباره تیم حرف بزنم ولی منابع مالی برای استقلال فراهم نکنم که فایده ندارد. همه بلد هستند مصاحبه کنند. مهم این است که چرا اعضای هیات مدیره نمی‌توانند منابع مالی ایجاد کنند. جالب است که برخی از دوستان می‌گویند نمی‌دانستیم که استقلال اینقدر بدهی دارد. خوب این نشان از عدم اشراف آنها دارد و باید از آنها پرسید که اگر نمی‌دانستید، چرا به استقلال آمدید؟ حکایت استقلال، حکایت ضرب المثل یکبار جستی ملخک است. بالاخره یک جایی مشکل خودش را نشان می‌دهد و هواداران هستند که ضرر می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج