جاباما
۴۶۷۷۲۴
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

مربی تراکتور: کار برانکو غیرحرفه‌ای است

مربی تراکتورسازی به برانکو توصیه کرد وقتش را به جای صرف کردن در حاشیه‌ها روی تیمش بگذارد.

ورزش سه: میگوئل تکسیرا درباره دیدار مقابل پیکان، عملکرد تراکتورسازی در آغاز نیم‌فصل دوم، صحبت‌های اخیر سرمربی پرسپولیس و دربی تبریز صحبت‌هایی داشت که در ادامه می‌خوانید:

*صحبت‌هایمان را از دیدار مقابل پیکان شروع کنیم. پیروزی سختی مقابل این تیم داشتیم.

ما یک بازی سخت مقابل این تیم داشتیم. پیکان خط حمله خطرناکی داشت و ما تمام تلاشمان را کردیم تا قدرت این تیم را در ضدحملات مهار کنیم. خیلی مهم بود که بازی را کنترل کنیم و مراقب ضدحملات تیم حریف بودیم و دیدید که پیکان تلاش می‌کرد روی ضدحملات گلزنی کند. بین ۲ نیمه ما یک سری از اشکالاتی را که داشتیم برطرف کردیم و نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کردیم.

*پس از حضور منشأ در ترکیب تیم پیکان این تیم فشار بیشتری روی دروازه تیم آورد. چه برنامه‌هایی برای مهار مهاجم خطرناک تیم حریف داشتید؟

شکی نیست که منشأ بازیکن خوبی است ولی ما از قبل پیش‌بینی‌های لازم را برای مهار او انجام داده بودیم و توانستیم برنامه‌هایمان را به‌خوبی در زمین پیاده کنیم و دروازه‌مان را بسته نگه‌داریم.

*سرمربی پرسپولیس امروز طی مصاحبه‌ای مدعی شد که خالد شفیعی باید در دیدار مقابل استقلال خوزستان از زمین مسابقه اخراج می‌شد. آیا چنین اظهارنظری درباره تیم‌های حرف از طرف سرمربی یک تیم اقدامی حرفه‌ای است؟

من معتقدم این کار سرمربی تیم پرسپولیس اصلاً جالب نیست و پیشنهاد می‌کنم برانکو به‌جای اظهارنظر درباره تیم‌ها و دیگر بازیها تمرکزش را روی تیم خودش بگذارد و حالا هم که سازمان لیگ با تمام قوا در اختیار تیم پرسپولیس است. خواهش من این است آقای برانکو درباره تیم ما اظهارنظر غیرحرفه ای و غیراخلاقی نکند. در همین بازی با پیکان داور یک پنالتی مسلم برای ما نگرفت که تمامی کارشناسان بر آن صحه گذاشتند.

*عملکرد تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم تاکنون قابل‌قبول بوده است؟

معتقدم تیم ما عملکرد خوبی تاکنون داشته است. چیزی که من آرزو می‌کنم این است که هواداران تراکتورسازی همواره اجازه حضور در کنار ما را داشته باشند چون این موضوع برای تیم ما بسیار مهم است و در دیدار مقابل نفت آبادان استادیوم خالی کار ما را سخت کرد و همیشه به کمک آن‌ها احتیاج داریم.

*در دیدار روز جمعه تراکتورسازی از حمایت هواداران در دربی تبریز برخوردار است. این موضوع تا چه میزان به تیم ما کمک می‌کند؟

به‌طور حتم بازی دربی خیلی سخت است ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم. ماشین‌سازی در حال حاضر بازیکنان خوبی در اختیار دارد و تغییراتی در کادر فنی خود داشته است و برای فرار از پایین جدول تلاش می‌کند و ما باید حواسمان را جمع کنیم تا در این دیدار بتوانیم به پیروزی برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      من چقدر از سوراختور متنفرم آخه کجا سازمان لیگ در اختیار ماست؟؟؟ فکر کنم کورن اینا د آخه الان هیشکی به نفع ما نیست خودمون داریم خودمون و بالا میکشیم دو پنالتی مارو تو بازی گسترش نگرفتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرسی عزیزم

    • بدون نام

      زهرا خانم پول این مردم هست که میلیارد میلیارد میدن میاد بالا خصوصی کنن ببینم بازم بازیکن میلیاردی میگیرید

    • بدون نام

      میگن به میت رو بدی پا میشه میرقصه؛ شده حکایت سوراختور. این یکی دو سال توی سایه پرسپولیس و استقلال چهار بار اسمش برده شده فکر می کنه کسیه برای خودش. بشین بچه جون تا نفرستادیمت دسته یک خخخخخخخخخخخخخخ

    • احمدی

      درست میگه
      برانکو با بی عقلیهاش تیم ملی رو هم بهم زده

    • بدون نام

      استقلال رو با خودتون همراه نکنید حیف استقلال نیست نامش با شما لنگیا بیاد

    • سینا

      بیخیال حرف های بیگانگان انشاالله پرسپولیس قهرمان میشه

    • بدون نام

      برانکو بهترین مربی است که در حال حاضر در فوتبال ایران فعالیت می‌کند

    • بدون نام

      برانکو جنتلمنه

    • بدون نام

      اخه تروخدا هم شدتیم که طرفدارش شدین

    • سوراختور

      بهترین بازیکن هارو ب عنوان سرباز میگیرین..داور که به نفعتون میگیره..هواداراتون همش فحش میدن و محروم نمیشن..بعد اونوقت سازمان لیگ به نفع ما میگیره؟اره خوب راس میگین..اخراج نکردن بازیکن دوکارته و نگرفتنnتا پنالتی و گل صحیح و غش کردن داوری به سمت تیم های دیگه به نفع پرسپولیسه..اشکارا تخلف میکنین دیگه دو قرت و نیمتونم باقی نباشه..

    • بدون نام

      میگم خوبه سازمان لیگ با تمام قوا پشتمونه! والا قانون میذاشتن پرسپولیس گل بزنه یا بخوره در هر حال بازنده است...

    • زهرا

      آهان پول مردمو کاریش ندارم شما به جای اینکه به پول میلیاردی بازیکنان گیر بدین برید به پول میلیارد نه تریلیونی های نجومی گیر بدین درضمن بازیکن و مربی و تیم و هواداران نبودن بودجت هرچقدر میخای باشه برا پول بازی میکردن( قابل توجه اس توق لوله ها) الان صدر جدول نبودن

    • بدون نام

      زهرا خانوم تو خیلی کوچیکتر از این حرفایی برو اشپزخونه ظرفاتو بشور ما هم از تو متنفریم

    • بدون نام

      زهرا خیلی......

    • بدون نام

      شما کیسه ها خیلی دیگه رو دارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج