جاباما
۴۶۷۶۰۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

انتشار عکس توسط بانوان بدنساز اشاعه فحشاست

فدراسیون بدنسازی بارها اعلام كرده بود كه انتشار تصاویر بانوانی كه در زمینه بدنسازی فعالیت می‌كنند، قانونی نیست و با آن‌ها برخورد خواهد شد. این‌بار یك بدنساز خانم بازداشت شده؛ ورزشكاری كه هیچ‌كدام از مسئولان فدراسیون و دیگر بانوان بدنساز كشورمان شناختی از او ندارند.

قانون نوشت: فضای مجازی در بین ورزشكاران محبوبیت خاصی دارد. این روزها كمتر ورزشكاری را می‌توان پیدا كرد كه به حضور در این قبیل شبكه‌های مجازی علاقه نشان نداده و فعالیت‌های روزانه‌اش را در معرض دید هوادارانش قرار ندهد. اما این بار انتشار یك عكس كار را به بازداشت ورزشكار خانم كشاند.

از تذكر شفاهی تا ابطال كارت مربی‌گری

سخنگوی فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی مدعی شد این بانوی بدنساز كه گویا بخش عمده فعالیت‌هایش در زمینه بدنسازی در یكی از كشورهای خارجی انجام شده است، به دلیل انتشار عكسی نیمه‌عریان در صفحه مجازی‌اش بازداشت شده است.

ما هم اطلاع دقیقی از نام و نشان این ورزشكار در اختیار نداریم اما به نظر می‌رسد وی در ایران حضور دائمی نداشته و در رفت و آمد بوده است. موضوع مهمی كه باید به آن اشاره كنم، این است كه این ورزشكار در زمره ورزشكاران و مربیان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران نبوده و كارت مربیگری او از سوی فدراسیون صادر نشده است زیرا اگر اینطور بود، اطلاعات دقیق او را در اختیار داشتیم و نامه یا اخطاری را از مراجع قانونی دریافت كرده بودیم».

سلطانی‌نژاد از روند برخورد فدراسیون در ادامه چنین رفتارهایی صحبت كرد و گفت:« ما در مرحله اول با فراخواندن این ورزشكاران به فدراسیون در حضور نماینده حراست وزارت ورزش به آن‌ها تذكر شفاهی می‌دهیم و در صورت ادامه روندشان كمیته انضباطی تشكیل خواهیم داد و در این باره تصمیم‌گیری می‌كنیم. آخرین اقدام فدراسیون به این نفرات، ابطال كارت مربیگری‌شان خواهد بود».

سخنگوی فدراسیون بدنسازی معتقد است مربیان بدنساز خانم برای تبلیغ كار خود راهكارهای بسیار مناسب‌تری از انتشار تصاویر نیمه‌عریان خود دارند. او در این زمینه گفت:‌ «اكثر خانم‌های بدنساز كشور، مدیریت سالن‌های بدنسازی را بر عهده دارند. آن‌ها می‌توانند سالن‌های ورزشی و تجهیزات بدنسازی خود را در صفحات مجازی و پایگاه‌های تبلیغاتی تبلیغ كنند. بی‌شك این روش مناسب‌تری است».

انتشار این تصاویر اشاعه فحشاست!

یک كارشناس حقوقی درباره روش‌های تبلیغ مربیان بدنسازی بانوان در شبكه‌های مجازی گفت: «تبلیغ باید در چارچوب قوانین باشد؛ در غیر این صورت اشاعه فحشا محسوب می‌شود و می‌توان با این ورزشكاران برخورد كرد. البته این نكته را هم نباید فراموش كرد كه صرفا صدور مجوز فعالیت در بدنسازی دلیل نمی‌شود كه به طرق مختلف، تبلیغاتی انجام شود كه با شئونات اسلامی و قوانین مرتبط از جمله قانون مجازات اسلامی در تغایر باشد».


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج