۴۶۷۵۵۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رحمان: آتش‌نشانان قهرمان واقعی هستند

قوی‌ترین ورزشکار پارالمپیکی جهان ابراز امیدواری کرد در جریان مراسم دریافت نشان و جایزه جهانی لاروس بتواند برای ایران افتخارآفرینی کند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، سیامند رحمان به همراه پنج ورزشکار دیگر به نام‎های ایهار بوکی شناگر اهل بلاروس، عمرا دوراند دونده اهل کوبا، مارسل هاک دونده اهل سوئیس، صوفی یاسکو شناگر نیوزلندی و بئاتریس ماریا ویو از ایتالیا در رشته شمشیربازی با ویلچر به عنوان نامزد دریافت جایزه ورزشی جهانی لاروس است.

رحمان در این خصوص گفت: امیدوارم بتوانم با برنده شدن این جازه ارزشمند، افتخاری دیگر برای کشور عزیزم ایران رقم بزنم. این مراسم در تاریخ ۲۶ بهمن ماه در موناکو برگزار می‎شود و امیدوارم بتوانم جایزه لاروس را ببرم.

وزنه بردار فوق سنگین پارالمپیکی اظهار داشت: این روزها تمرینات سبک خودم را دنبال می‎کنم تا از شرایط بدنی دور نشوم. فکر می‎کنم رقابت‎های قهرمانی جهان مکزیکوسیتی اولین رویدادی باشد که پس از پارالمپیک ریو باید در آن شرکت کنم. امیدوارم بتوانم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم.

رحمان با اشاره به مهار وزنه ۳۱۰ کیلوگرمی در پارالمپیک ریو ادامه داد: قول مهار این وزنه را داده بودم و خوشحالم که توانستم سر قولم بایستم. در پارالمپیک لندن هم می‎توانستم بالای ۳۰۰ کیلوگرم وزنه بزنم اما وزنه بردار کره‎ای باعث شد بدنم سرد شود و در نتیجه نتوانستم به قولم عمل کنم.

وی در پایان با اشاره به شهادت آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو، گفت: قهرمانان واقعی آنان هستند که جان خود را برای سلامت دیگران به خطر می‎اندازند. خدا به خانواده بازماندگان آنها صبر بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج