جاباما
۴۶۷۵۴۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اپل نسخه iOS ۱۰.۲.۱ را عرضه کرد

اپل امروز iOS ۱۰.۲.۱ ، بروزرسانی کوچکی که پیش از عرضه چهار نسخه بتا را پشت سر گذاشت، را عرضه کرد. حالا کاربران پس از نصب این فایل ۷۲.۲ مگابایتی انتظار چه تغییراتی را می توانند داشته باشند؟ با توجه به آنچه اپل در خصوص این بروزرسانی ذکر کرده، iOS ۱۰.۲.۱ "تعدادی باگ را رفع می کند و امنیت آیفون و آیپد را ارتقا می بخشد".

وب سایت تک شات: اپل امروز iOS ۱۰.۲.۱ ، بروزرسانی کوچکی که پیش از عرضه چهار نسخه بتا را پشت سر گذاشت، را عرضه کرد. حالا کاربران پس از نصب این فایل ۷۲.۲ مگابایتی انتظار چه تغییراتی را می توانند داشته باشند؟ با توجه به آنچه اپل در خصوص این بروزرسانی ذکر کرده، iOS ۱۰.۲.۱ "تعدادی باگ را رفع می کند و امنیت آیفون و آیپد را ارتقا می بخشد".
اپل نسخه iOS 10.2.1 را عرضه کرد
بنابراین، در این بروزرسانی هیچ پچی که بتواند سایرین را از ارسال پیام متنی حاوی اموجی رنگین کمان برای شما منع کند وجود ندارد. همانطور که پیشتر در تک شات خواندید، به محض دریافت این پیام، آیفون شما به مدت 3 تا 5 دقیقه تا پیشش از امکان ری استارت فریز می شود.

این بروزرسانی جدید همچون گذشته به زودی برای تمامی کاربران و از طریق یک بروزرسانی OTA ارسال خواهد شد. برای اطلاع از دریافت این بروزرسانی به بخش Settings و سپس Software update مراجعه کنید.

همانطور که گفتیم این بروزرسانی ویژگی های جدیدی را به همراه ندارد. گفته می شود ویژگی های جدید همراه با بروزرسانی بعدی یعنی نخستین بتای iOS 10.3 ،که بر اساس شایعات Theater Mode را به همراه دارد، عرضه می شوند.

این قابلیت می تواند تمامی تنظیمات روی آیفون را طوری تغییر دهد که ویژگی هایی که می تواند در سالن سینما برای سایرین مزاحمت ایجاد کند را غیرفعال کند. مثلاً، تماس های تلفنی و پیام ها بلاک می شوند، میزان روشنایی نمایشگر کاهش می یابد و صدای زنگ نوتیفیکیشن ها و یادآوری ها هم قطع می شوند. قرار بود بتای اول iOS 10.3 از دهم ژانویه در دسترس باشد که بنابراین اپل در عرضه آن تاخیر داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج