۴۶۷۴۸۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پورکیانی: سپاهان دست و پا بسته بود

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان،‌ گفت: ضمن احترام به عبدالله ویسی و تیم سپاهان در بازی روز گذشته سپاهان حریف دست و پا بسته‌ای بود.

خبرگزاری فارس: علی پورکیانی در مورد تساوی تیمش در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل سپاهان گفت: نظر فنی نمی‌دهم اما چیزی که به عنوان یک بیننده دیدم ارائه یک بازی خوب با برنامه و با نشاط بود. سپاهان در این بازی خیلی شانس آورد. ضمن احترام به عبدالله ویسی سرمربی سپاهان که در سال‌های قبل هدایت استقلال خوزستان را برعهده داشته و زحمات زیادی کشیده است باید بگویم این تیم دیروز دست و پا بسته بود. یک گل زدیم که داور آفساید گرفت و باید در این مورد کارشناسان اظهار نظر کنند. یک پنالتی هم به دست آوردیم که نتوانستیم از آن بهره ببریم.

وی در مورد اینکه سیروس پورموسوی از کوره در رفت و به خاطر اعتراض به داور از نیمکت اخراج شد، اظهار داشت: همانطور که همه می‌دانند پورموسوی یک مربی بسیار با شخصیت است. او هیچ وقت رفتار تهاجمی ندارد و دیروز هم به کنار زمین رفت و فقط محترمانه به داور گلایه کرد. البته این کار هم اگر صورت نگیرد بهتر است و این مسئله را به او می‌گویم. به هر حال تیم کلی زحمت می‌کشد و ممکن است با یک اشتباه همه چیز از دست برود. بدون شک اشتباهات داوری هم غیر عمدی است. اگر می‌خواهیم اشتباهی صورت نگیرد باید کسی کار نکند.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود سپاهان درست بوده است، گفت: هیچ وقت در مورد داوری اظهار نظر نمی‌کنم. هیچکسی به صورت عمدی مرتکب اشتباه نمی‌شود.

پورکیانی در مورد ناراحتی مهدی مومنی از فحاشی‌های صورت گرفته و اینکه او در صفحه مجازی منتسب به خودش به نوعی خداحافظی کرده است، گفت: دیروز تمام شده و باید به فکر مسابقات آنیده باشیم. مومنی دیروز پنالتی را به اوت زد و این مسئله در فوتبال طبیعی است سال قبل هم در یک مقطع به من فحش دادند. هواداران هم دلسوز تیم هستند. مومنی هم در این شرایط زیر فشار رفته و احساسی حرفی زده است. شاید اگر بازیکن دیگری هم جای مومنی پشت پنالتی می‌ایستاد این توپ از دست می‌رفت. مومنی یکی از بازیکنان خوب و با تعصب تیم ما است.

وی در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل نفت تهران، اظهار داشت: بازی‌ها به مرحله حساسی رسیده است. نفت تهران هم تیم بسیار خوب و سرسختی است. علی دایی هر جا رفته تیمش شرایط خوبی داشته و بسیار قوی کار کرده است. تلاش می‌کنیم تا در این بازی ضمن ارائه یک عملکرد خوب و قابل قبول هر سه امتیاز بازی را بگیریم و به شرایطمان در جدول بهبود ببخشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      داور هیچ وظیفه ایی ندارد برای تک تک مربی ها و بازیکنان توضیح بدهد ...فقط هشت دقیقه داور داشت با مربی حرف می زد در صورتی که باید همان موقع که وارد زمین شد اخراجش می کرد....اصلا قاطعیت در تصمیم گیری نمی بینیم ...داور ها باید هربازیکنی که اعتراض بیش از بکند زا اخطار بدهد نه اینکه اورا مجاب کند که تصمیم من درست بوده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج