جاباما
۴۶۷۴۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فریبا: برد مقابل نفت دلچسب بود

مدیرفنی تیم استقلال با بیان اینکه روز جمعه یک دیدار سخت برابر تیم پرقدرت پیکان داریم، گفت: در آبادان و مقابل صنعت نفت به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کردیم.

خبرگزاری مهر: بهتاش فریبا با ابراز رضایت از نتیجه بازی استقلال مقابل نفت آبادان که با پیروزی آبی ها همراه بود، گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و پس از شکستی که برابر استقلال خوزستان در تهران داشتیم توانستیم به یک برد مطلوب و دلچسب دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: بازیکنان ما آنقدر خوب بازی کردند که اجازه ندادند حریف موقعیت زیادی داشته باشد. تیم ما کاملا حاکم میدان بود و توانستیم از این حاکمیت به نحو احسن استفاده کنیم تا یک برد پرگل و شیرین را به دست آوریم.

وی در خصوص حضور جباروف و تیموریان در استقلال گفت: خوشحالم که این دو بازیکن به جمع با پیوستند. امیدوارم آنها بتوانند از تجربیات خود برای استقلال استفاده کنند زیرا این دو بازیکن ملی پوش هستند و از تجربه بالایی برخوردارند و می توانند در کنار بازیکن جوان ما یک ترکیب خوب را در بازی ها از خود نشان دهند.

بهتاش فریبا با اشاره به بازی بعدی استقلال با پیکان در لیگ، خاطرنشان کرد: دیدار برابر پیکان برای ما بسیار سخت است. تیم پیکان که از مربی با دانشی سود می برد بسیار فنی و منظم بازی می کند و گل زدن به این تیم دقت زیادی می خواهد. امیدوارم بتوانیم روز جمعه در تهران و در حضور هواداران مان این تیم را شکست داده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

مدیر فنی استقلال در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال می خواهیم روز جمعه ما را تنها نگذاشته تا در کنار آنها بتوانیم با ارائه یک بازی خوب یک برد شیرین و دلچسب را به دست بیاوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج