۴۶۶۷۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فیلمبرداری Black Panther آغاز شده است

استدیوی مارول با ساخت Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» وارد فاز سوم خود شده است و نتیجه‌ی آن حیرت بینندگان پس از تماشای نبرد فرودگاه بود و انتظاری که سینمادوستان قرار است برای فیلم Spider-Man «مرد عنکبوتی» است که تام هالند (Tom Holland) قرار است در آن بازی کند است.

وب سایت سینما گیمفا: استدیوی مارول با ساخت Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» وارد فاز سوم خود شده است و نتیجه‌ی آن حیرت بینندگان پس از تماشای نبرد فرودگاه بود و انتظاری که سینمادوستان قرار است برای فیلم Spider-Man «مرد عنکبوتی» است که تام هالند (Tom Holland) قرار است در آن بازی کند است. یکی دیگر از شخصیت‌هایی که در Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» معرفی شد، تی‌چالا (T'Challa) یا همان پلنگ سیاه (Black Panther) با بازی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) است. چادویک بوزمن اولین بازیگر آفریقایی است که در دنیای سینمایی مارول فیلمی مخصوص به خودش را خواهد داشت و نقش اول آن را بازی می‌کند.
فیلمبرداری Black Panther آغاز شده است

کارگردانی فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» بر عهده‌ی رایان کوگلر (Ryan Coogler) است و بیشتر نقش‌های مهم فیلم هم پر شده‌اند. به لطف تصاویری که جدیداً منتشر شده‌اند اکنون می‌دانیم که پروژه در حال پیشرفت و فیلمبرداری است. سایت Just Jared تصاویری از بوزمن، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong'o) در نقش ناکیا (Nakia)، دانای گوریرا (Danai Gurira)، اوکویه (Okoye) و مارتین فریمن (Martin Freeman) در نقش اورت کی. راس (Everett K. Ross) منتشر کرده است. اورت کی. راس معاون فرمانده نیروی‌های JCTC یا همان مرکز مشترک ضد تروریستی است.
فیلمبرداری Black Panther آغاز شده است
فیلمبرداری Black Panther آغاز شده است
فیلمبرداری Black Panther آغاز شده است

با شروع فیلمبرداری دیگران بازیگران فیلم نیز به زودی به آتالانتا خواهند رفت تا به قرار داد خود عمل کنند. چند تن از این بازیگران عبارت‌اند از: مایکل بی جوردن (Michael B. Jordan) در نقش اریک کیلمونگر (Erik Killmonger)، فارست ویتاکر در نقش (Forest Whitaker) زوری (Zuri)، آنجلا باست (Angela Bassett) در نقش راموندا (Ramonda) هستند. هنوز اطلاعاتی از داستان فیلم منتشر نشده است، ولی می‌دانیم که شامل چندین شخصیت‌ منفی و موضوعات مربوط به دولت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج