۴۶۶۷۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«سونی» بخش سینما و تلویزیون را می فروشد

سال ۲۰۱۶ برای تعداد زیادی از مردم سال سختی بود، ولی برای کمپانی سونی این سال بسیار بد بود. تنها فیلم‌های پرفروش این کمپانی The Angry Birds «پرندگان خشمگین» با فروش جهانی ۳۵۰ میلیون دلار و The Mermaid «پری دریایی» با فروش جهانی ۵۵۴ میلون دلار بود.

وب سایت سینما گیمفا: سال ۲۰۱۶ برای تعداد زیادی از مردم سال سختی بود، ولی برای کمپانی سونی این سال بسیار بد بود. تنها فیلم‌های پرفروش این کمپانی The Angry Birds «پرندگان خشمگین» با فروش جهانی ۳۵۰ میلیون دلار و The Mermaid «پری دریایی» با فروش جهانی ۵۵۴ میلون دلار بود.
«سونی» بخش سینما و تلویزیون را می فروشد
فیلم‌های Ghostbusters و The Magnificent Seven «هفت باشکوه» در فروش ناموفق عمل کردند، در این میان فیلم Passengers «مسافران» هم عملکرد مطلوبی نداشت. از طرف دیگر فیلم‌های کوچکتر مثل The Shallows و Sausage Party توانستند سوددهی داشته باشند، ولی این موضوع نتوانست تغییری در شرایط بد کمپانی سونی در بخش مربوطه داشته باشد. در این چند سال اخیر نیز گذشته سونی روندی افولی داشته و یکی از آخرین امیدهای این کمپانی پروژه‍‌ی مشترک آن‌ها با مارول، یعنی spider-man homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، است.

مدیرعامل بخش سرگرمی سونی، مایکل لینتون (Michael Lynton)، به تازگی اعلام کرده است که در آخر این ماه کمپانی سونی را ترک می‌کند، ولی مدیر عامل کل کمپانی سونی هنوز جانشینی برای او مشخص نکرده است. نیویورک پست (New York Post) فکر می‌کند که دلیل این موضوع را می‌داند، ولی متاسفانه این موضوع ناراحت کننده است. بر اساس گزارش یک منبع داخلی، سونی قصد دارد بخش تلوزیون و سینمای خود را به فروش برساند و در حال حاضر در حال مذاکره برای اتمام این کار است. البته سونی هیچگونه قصدی برای فروش بخش موسیقی خود ندارد که خیلی برای سود به همراه دارد. این خبر تا به الآن توسط سونی تایید نشده است، ولی این منبع دلیل این کار را هم اعلام کرده است.

آن‌ها می‌خواهند ببینند که فیلم The Emoji Movie چگونه عمل خواهد کرد؛ چون فکر می‌کنند که فرانچایزی در اختیار دارند که می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا از این شرایط خارج شوند.

فیلم The Emoji Movie در اگوست امسال اکران خواهد شد، احتمال شکست خوردن فیلم وجود دارد، ولی از آنجایی که ساختن انیمیشن‌ها بودجه‌ی بالایی نیاز ندارد، فیلم می‌تواند به راحتی به سوددهی برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج