۴۶۶۷۷۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

واکنش مجریان آمریکایی به تحلیف ترامپ: به فنا رفتیم!

با وجود همه تبلیغاتی که ترامپ وگروهش برای مراسم تحلیف به جای آوردند، نه تنها پیش از مراسم تحلیف وپس از آن اعتراض‌های متعددی با حضور چهره‌های شناخته شده و پرطرفدار برگزار شد، بلکه مجری‌های برنامه‌های شبانه از صفحه‌های تلویزیون او را علنی به باد استهزا گرفتند.

روزنامه بانی فیلم: با وجود همه تبلیغاتی که ترامپ وگروهش برای مراسم تحلیف به جای آوردند، نه تنها پیش از مراسم تحلیف وپس از آن اعتراض‌های متعددی با حضور چهره‌های شناخته شده و پرطرفدار برگزار شد، بلکه مجری‌های برنامه‌های شبانه از صفحه‌های تلویزیون او را علنی به باد استهزا گرفتند. از جمله ترور نوآ، استیون کولبر و ست مایرز مراسم ادای سوگند رییس جمهور جدید آمریکا را مورد هدف قرار دادند و نگرانی های شان نسبت به آینده را در میان گذاشتند: «چطور این پرزیدنت شده است؟»

به نقل از گاردین، در انتهای روزی که صبح آن با مراسم تحلیف دونالد ترامپ شروع شده بود، مجری های برنامه‌های آخر شب آمریکایی رییس جمهور جدید را هدف قرار دادند و ترور نوآ گفت «به فنا رفتیم.»
واکنش مجریان آمریکایی به تحلیف ترامپ: به فنا رفتیم!

این مجری کمدین که «دیلی شو» را هدایت می کند، درباره اینکه مجری سابق برنامه «کارآموز سلبریتی» به جای یک سیاستمدار کارکشته انتخاب شده ابراز نگرانی کرد. او همچنین توییت ترامپ را به سخره گرفت که در آن او خود را اوایل هفته در حال نوشتن سخنرانی مراسم تحلیف نشان داده بود.

او گفت: «آمریکا، باید به این حقیقت عادت کنی که یک رییس جمهور که ستاره تلویزیون واقع گراست را به ریاست جمهوری انتخاب کردی و باید وقتی یک عکس تبلیغاتی می‌بینی آن را تشخیص بدهی. دونالد ترامپ فقط داشت برای بیش نمایش فردای فصل چهل و پنجم سریال تلویزیونی ریاست جمهوری تبلیغ می کرد… راستی فصل آخر سریال هم هست.»

ترامپ پیش از برگزاری مراسم گفته بود این مراسم تحلیف «بسیار بسیار خاص، بسیار زیبا» خواهد بود. در عین حال رییس کمیته تحلیف رییس جمهوری ترامپ هم گفته بود قرار است برنامه روز «حول محور ترامپ با احساسات نرم آن مکان» بچرخد. او در پاسخ به سوالی درباره نبود سلبریتی ها هم گفته بود: «ما از این نظر خوش شانسیم که بزرگترین سلبریتی دنیا یعنی رییس جمهور منتخب را داریم.»

همچنین خود برنامه «دیلی شو» در حساب توییترش نوشت: «فصل اول برنامه تلویزیونی ریاست جمهوری ترامپ از فردا پیش نمایش می شود! اوه، وایسا ببینم، این واقعیت است.»

نوآ تصاویری از ترامپ که مشغول عکس برداری تبلیغاتی برای فصل اول سریالش در شبکه ان بی سی بود را نشان داد و گفت «این چطور رییس جمهور شده است؟ خدای من، حسابی به فنا رفتیم.»

در «برنامه دیروقت با استیون کولبر»، این مجری صحبت‌هایش را با حرف زدن درباره تصمیم ترامپ مبنی بر سفر کردن به واشنگتن دی سی سوار هواپیمایی که آشنا به نظر می رسید، شروع کرد. او گفت: «دونالد ترامپ پنج شنبه با هواپیمایی به دی سی سفر کرد که به طور عجیبی شبیه ایر فورس وان (هواپیمای رسمی رییس جمهور) بود و وقتی می‌گوییم پرواز کرد منظورمان این نیست که خودش هوایپما را راند. آدم نمی خواهد چنین چیز مهمی را دست کسی که تجربه‌اش صفر است بدهد.»

در مورد مراسم تحلیف او به شوخی گفت: «ناگزیر است؛ مثل مرگ و هیچ وقت مالیات دادن او را ندیده اند.»

او همچنین در مورد جلسات تایید ریک پری به عنوان انتخاب ترامپ برای ریاست وزارت انرژی آمریکا صحبت کرد. پری که تا سال گذشته فرماندار تگزاس بود، در سال ۲۰۱۲ کمپین ریاست جمهوری خودش را به راه انداخت اما وقتی که اعلام کرد می خواهد وزارت انرژی را ببندد شکست خورد. کولبر گفت: «آن موقع را یادتان می آید که فکر می کردیم این فرد بیش از حد احمق است که بتواند رییس جمهور باشد؟»

در برنامه «آخر شب با ست مایرز»، این ستاره سابق برنامه «پخش زنده شنبه شب» یا «اس ان ال» در مورد این صحبت کرد که درصد هواداری از ترامپ به خاطر پایین بودن بیش از حد رکورد شکسته است. او گفت: «مثل این می ماند که برای سوپربول آماده بشوید، البته اگر سوپربول مسابقه بین تیم کلیولند براونز مقابل بازیکنانی که از کلیولند براونز اخراج شده اند باشد.»

او همچنین در مورد عدم حضور سلبریتی ها در کنسرت مراسم تحلیف شوخی کرد. این در حالی بود که ترامپ توییت کرده بود که سلبریتی های درجه یک با درماندگی می خواهند بلیت کنسرت را تهیه کنند، اما او می خواهد به جای آن ها روی مردم تمرکز کند. مایرز گفت: «مثل یک دبیرستانی می ماند که می‌خواهد آماده مراسم آخر سال بشود. همه بچه های محبوب از من خواستند که بروم، اما می‌خواستم با مامانم برم!»

مایرز همچنین درباره عکسی از سخنرانی تحلیف ترامپ که خیلی ها آن را مسخره کردند صحبت کرد و گفت: «قیافه اش شبیه آن یارو در استارباکس است که می‌دانید هرگز آن فیلمنامه را تمام نخواهد کرد.»

اما از آن طرف، یکی از مجری های معروف دیگر از باراک اوباما به خاطر تمام چیزهایی که او در طی دوران ریاست جمهوری اش برای جامعه LGBTQ به دست آورد، قدردانی کرد.

الن دجنرس ویدیویی را به رسم تشکر در اکانت یوتیوب رسمی برنامه‌اش یعنی «الن شو» پست کرد و نوشت: «الن پیغامی را از طرف امثال نیک پاتریک هریس، اون ریچل وود، جسی تایلر فرگوسن و بسیاری دیگر جمع آوری کرده تا پیغامی شخصی از تشکر را به پرزیدنت اوباما به خاطر تمام چیزهایی که توانست به نام برابری به دست بیاورد، ارسال کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      خدا رو شکر که در این زمینه تبعیض قایل نشده و یه احمدی نژاد هم به اونا داده. برین حالشو ببرین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج