جاباما
۴۶۶۱۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هیتمن را HDR بازی کنید

جزییات گرافیک بازی همیشه برای بازی‌کننده جذاب بوده و بازی‌کنندگان همواره دنبال راهی برای بهبود آن بوده‌اند. پچ جدید بازی هیتمن ضمن بهبود گرافیک بازی جزییات گرافیکی بصری بیشتری به بازی اضافه می‌کند.

وب سایت کلیک: جزییات گرافیک بازی همیشه برای بازی‌کننده جذاب بوده و بازی‌کنندگان همواره دنبال راهی برای بهبود آن بوده‌اند. پچ جدید بازی هیتمن ضمن بهبود گرافیک بازی جزییات گرافیکی بصری بیشتری به بازی اضافه می‌کند.
هیتمن را HDR بازی کنید

کمپانی Square Enix و IO Interactive تایید کردند که آخرین قسمت از سری بازی‌های اپیزودیک هیتمن هفته‌ی بعد پچ جدیدی را دریافت خواهد کرد که این پچ با ویژگی‌های جدیدش، بازی را از لحاظ بصری زیبا‌تر از گذشته خواهد کرد.

آپدیت جدید هیتمن ۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox ONE و PS۴ منتشر خواهد شد که این پچ پشتیبانی از HDR را به بازی ارائه خواهد کرد. تصویر جدیدی که در زیر مشاهده می‌کنید پس از اضافه شدن پچ به بازی گرفته شده‌است که شاهد بهبود‌های بصری توسط این آپدیت جدید هستیم.

هیتمن را HDR بازی کنید

به عنوان مثال مامور ۴۷ در یک اتاق تاریک به دنبال یک پنجره روشن است. بدون HDR شما قادر نبودید آنچه را که در بیرون از پنجره اتفاق می‌افتد را ببینید درحالی که با HDR شما به طور همزمان می‌توانید جزییات داخل اتاق تاریک و خارج از پنجره را ببینید.
یک مثال دیگر جالب در این مورد، خورشید است. بدون HDR ما (کمپانی سازنده) نمی‌توانستیم درخشش خورشید را روشن تر از یک قطعه کاغذ سفید کنیم بنابراین برآن شدیم خورشید را شبیه‌سازی کنیم که چشم را خیره کند. با HDR ما توانستیم خورشید را چندین برابر روشن تر از گذشته طراحی کنیم، به طوری که مانند زندگی واقعی به خورشید خیره شوید.

هیتمن در همه‌ی مناطق بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox ONE و PS۴ در دسترس است. این آپدیت پشتیبانی از HDR را به بازی اضافه خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج