جاباما
۴۶۵۹۶۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رفتم و برگشتم، پلاسکویی در کار نبود

سعید مظاهری بازیکن اوایل دهه ٧٠ استقلال از سه‌دهه قبل به‌عنوان یکی از کسبه خوشنام ساختمان پلاسکو در قلب بازار پوشاک فعالیت می‌کرد.

روزنامه شهروند: سعید مظاهری بازیکن اوایل دهه ٧٠ استقلال از سه‌دهه قبل به‌عنوان یکی از کسبه خوشنام ساختمان پلاسکو در قلب بازار پوشاک فعالیت می‌کرد. این پیشکسوت استقلال درباره تراژدی دردناک پلاسکو مصاحبه‌ای انجام داده است.

بارها در طبقات بالایی پاساژ آتش‌سوزی شده بود

مظاهری روز حادثه را هم اینطور روایت می‌کند: «پنجشنبه صبح برای انجام کاری باید به جمهوری می‌رفتم، از همین‌رو ساعت ٨ صبح جلوی پاساژ بودم تا از یکی از دوستانم مدارکی بگیرم. دود آتش را دیدم اما چون بارها شده بود که در طبقات بالایی پاساژ از این آتش‌سوزی‌های کوچک رخ داده و با کپسول آتش‌نشانی خاموش شده بود، تصور کردم این‌بار هم این اتفاق رخ داده است. بعد از انجام کارهایم ساعت ١١ صبح یکی از دوستان زنگ زد و گفت پلاسکو که نبودی؟ گفتم رفتم و برگشتم چطور مگه؟ گفت ساختمان فرو ریخت. اول باور نکردم و زنگ زدم مغازه کسی جواب نداد. به همین خاطر یکی از دوستانم به نام آقای شکوری که دو خیابان بالاتر مغازه داشت را گرفتم که گفت پلاسکویی وجود ندارد. بلافاصله خودم را جلوی ساختمان رساندم و دیدم که دیگر پلاسکویی نمانده است. وقتی این صحنه را دیدم، به معنای واقعی کلمه احساس تنهایی کردم.»

از رفیق ٣٠‌ساله‌ام خبر ندارم

او درباره اتفاقات تلخ اخیر گفت: «اتفاق تلخ رخ‌داده برای ساختمان پلاسکو اصلا باورکردنی نبود و به جرأت می‌توانم بگویم تلخ‌ترین اتفاق عمرم بود. شاید الان حرف بزنم و از ناراحتی‌هایم بگویم همه تصور کنند به خاطر از دست‌دادن مال و اموالم باشد. مال و اموال را می‌خواهم چه کار وقتی از دوست و رفیق و همکار ٣٠ساله‌ام خبری ندارم و نمی‌دانم زنده است یا نه؟ مال‌واموال به چه دردی می‌خورد وقتی آتش‌نشانی که برای کمک به ما آمد و زیر آوار ماند و دیگر نمی‌تواند در مراسم عروسی‌اش درهفته آینده شرکت کند؟».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا خبر این مصاحبه رو کامل منتشر نکردید ؟؟؟ این پیشکسوت فوتبال در مصاحبه اش اعلام کرده بود که در سالها حضورش در ساختمان پلاسکو هیچ اخطاریه ای را از شهرداری ندیده و بهش ابلاغ نشده ، گفته بود که چرا دارید کاسه و کوزه ها رو شهرداری داره بر سر کسبه ای می اندازه که اونجا هیچ کدوم مالک نبودند و سرقفلی داشتند و اجازه هیج کار عمرانی و ایمنی در محل کارشون نداشتند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج