جاباما
۴۶۵۷۲۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دو مدرسه در محدوده پلاسکو فردا تعطیل است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به حادثه ریزش ساختمان پلاسکو گفت: دبیرستان دخترانه امامیه و دبستان دخترانه امید امام در محدوده این ساختمان یکشنبه (سوم بهمن ماه) بازهم تعطیل هستند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به حادثه ریزش ساختمان پلاسکو گفت: دبیرستان دخترانه امامیه و دبستان دخترانه امید امام در محدوده این ساختمان یکشنبه (سوم بهمن ماه) بازهم تعطیل هستند.

مسعود ثقفی افزود:با توجه به اعلام ستاد مدیریت بحران کشور به دلیل نزدیکی این مدارس به ساختمان پلاسکو و با توجه به هوای آلوده و دود موجود در منطقه، یکشنبه(سوم بهمن ماه) تعطیل هستند.

حمید شاه منصوری مدیر منطقه 12آموزش و پرورش شهر تهران نیز روز گذشته دبیرستان دخترانه امامیه و دبستان دخترانه امید امام را به دلیل نزدیکی به محل حادثه، آلودگی هوا، دود ناشی از حادثه ریزش ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری را برای روز شنبه( دوم بهمن ماه) تعطیل اعلام کرده بود.

وی محدودیت های ترافیکی اعمال شده، عملیات امدادرسانی، دشواری عبور و مرور در محدوده حادثه ساختمان پلاسکو و نگرانی والدین برای تردد دانش آموزان به این مدارس را از دیگر علل تعطیلی دبیرستان دخترانه امامیه و دبستان دخترانه امید امام عنوان کرده بود.

به گزارش ایرنا، ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه دچار حریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، زیر آوار گرفتار شدند.
عملیات آوار برداری از روز پنجشنبه تاکنون همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج