۴۶۵۶۶۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ارتش شهادت آتش نشانان را تسلیت گفت

به دنبال حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران و به شهادت رسیدن تعدادی از غیورمردان آتش نشان، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: به دنبال حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران و به شهادت رسیدن تعدادی از غیورمردان آتش نشان، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

حادثه دردناک آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان تجاری پلاسکو در مرکز شهر تهران و شهادت آتش نشانان فداکاری که در عملیات نجات مردم به شهادت رسیدند، دل همه اقشار مردم را تواماً مملو از نگرانی و اندوه و تحسین و تمجید کرد.

در ادامه این پیام آمده است: شهادت قهرمانانه جمعی از آتش نشانان دلیر کشورمان که در حادثه فاجعه بار آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران جان خویش را برای حفاظت از هموطنانشان به خطر انداختند، نقطه اوج ایثارگری و شهامت است. آتش نشانان فداکاری که جانها و دل هایشان مملو از آتش فروزان عشق به همنوع بود.

روابط عمومی ارتش در ادامه پیام خود آورده است: بی تردید بزرگی و عظمت آتش نشان های شریفی که جان خود را برای نجات دیگر انسان ها به خطر می اندازند همیشه در اذهان ملت بزرگ و شریف ایران باقی خواهد ماند. انسان های فداکاری که همچون همیشه در کنار مردم شریف ایران ماندند و با نثار جان خود معنای واقعی ایثارگری را به منصه ظهور رساندند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در پیام خود آورده است: حادثه دردناک آتش سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو تهران علی رغم همه تلخ کامی ها، باعث شد بار دیگر حماسه ای عظیم در قالب از خودگذشتگی، وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم، مسئولان و نهادها و سازمانها به نمایش دربیاید و در قله افتخارآمیز آن، آتش نشانانی می درخشند که جان خویش را برای نجات همنوع به خطر انداخته و تعدادی از آنها به شهادت رسیدند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان پیام خود ضمن تسلیت مجدد شهادت چند تن از آتش نشانان فداکار و غیور کشورمان، برای خانواده های داغدار ایشان آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل می نماید و معتقد است نام و یاد پر آوازه این شهدای گرانقدر برای همیشه در تاریخ پُرافتخار ایران اسلامی خواهد درخشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج