جاباما
۴۶۵۶۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقال اجساد سه آتش‌ نشان به پزشکی قانونی

جانشین رئیس سازمان پزشکی قانونی در مدیریت بحران از انتقال اجساد سه تن از آتش نشانان شهید در حادثه پلاسکو به مرکز پزشکی قانونی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رئیس سازمان پزشکی قانونی در مدیریت بحران از انتقال اجساد سه تن از آتش نشانان شهید در حادثه پلاسکو به مرکز پزشکی قانونی خبر داد.

دکتر مهرداد علی بخشی درباره اقدامات پزشکی قانونی پس از وقوع حادثه پلاسکو گفت: به محض وقوع حادثه و ریزش ساختمان با توجه به اینکه آمار قطعی از تعداد تلفات و افراد حاضر در ساختمان وجود نداشت بلافاصله ما مراکز پزشکی قانونی استان تهران و همچنین مراکز پزشکی قانونی استان البرز را به حالت آماده باش درآوردیم.

علی بخشی با بیان اینکه آماده باش مراکز پزشکی قانونی همچنان و تا هر وقتی که عملیات ادامه داشته باشد پابرجا خواهد بود، درباره اینکه تا کنون اجساد چه تعداد از شهدای آتش نشانی به این سازمان ارجاع شده‌اند گفت: نخستین شهید آتش نشان که پیکرش به محل پزشکی قانونی در کهریزک منتقل شد، آتش نشانی بود که در بیمارستان جان خود را از دست داد. حوالی ساعت ۵ صبح امروز پیکر نخستین آتش نشان که از زیر آوار خارج شده بود به پزشکی قانونی انتقال داده شد و آنطور که من اطلاع دارم پیکر یکی دیگر از این اجساد نیز در راه انتقال به مرکز پزشکی قانونی استان تهران در کهریزک است.

جانشین رئیس سازمان پزشکی قانونی در مدیریت بحران با بیان اینکه تا کنون سه جسد از آتش نشانان شهید را پزشکی قانونی تحویل گرفته است به ایسنا گفت: پس از انتقال این اجساد اقدام به بررسی ظاهر، شناسایی هویت و در صورت نیاز اقدام به نمونه برداری ژنتیک از شهداء خواهیم کرد و تلاش ما این است که در کمترین زمان ممکن عملیات شناسایی از سوی پزشکی قانونی انجام شود.

دکتر علی بخشی با تسلیت برای شهادت آتش نشانان اظهار کرد: امیدواریم اجساد کمتری از این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شده و مابقی افراد زنده از زیر آوار خارج شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج