۴۶۵۳۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پرداخت خسارت زیان‌ دیدگان پلاسکو از امروز

بیمه‌گزاران بیمه دانا در حادثه پلاسکو می‌توانند از امروز با در دست داشتن اسناد و مدارک لازمه به شعب این بیمه‌نامه در سطح شهر تهران مراجعه کنند.

خبرگزاری ایسنا: بیمه‌گزاران بیمه دانا در حادثه پلاسکو می‌توانند از امروز با در دست داشتن اسناد و مدارک لازمه به شعب این بیمه‌نامه در سطح شهر تهران مراجعه کنند.

حادثه غم انگیز آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو موجب مصدومیت جمعی از مردم و قهرمانان سازمان آتش نشانی و نیروهای امدادرسان شد بیمه دانا این حادثه جانسوز را به ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می کند.

بی تردید روز پنج شنبه سی ام دی ماه ۱۳۹۵ در تاریخ حوادث کشور به یاد جان فشانی‌های آتش نشانان غیور و جان بر کف ماندگار خواهد شد. قهرمانان آتش نشان، آتش را خاکستر می کنند تا سرنوشت های سوخته را با ابرهای عشق به روزهای بهاری پیوند بزنند. آنان از نسل جاودانند که هر کجا قدم می گذارند امید به آینده را زنده می کنند؛ آنها امید را از زیر انبوهی از خاکستر بیرون می کشند. با دلهای پاکشان تنها دشمن خود را آتش می دانند و هیچ شبی را بدون دلهره و نگرانی سپری نمی‌کنند تا شهر در آرامش باشد. آرزوی ما در این ساعات دعا برای سلامتی آتش نشان محبوس در آوار ساختمان پلاسکو است، به امید اینکه همیشه باشند تا آتش، خاکسترنشین شود.

با ابراز تأسف مجدد از اتفاقات؛ بیمه دانا ضمن ابراز همدردی با زیان دیدگان این حادثه هولناک، آمادگی خود را پیرو اطلاع رسانی های قبلی مبنی بر رسیدگی به خسارات وارده اعلام می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج