جاباما
۴۶۵۳۵۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

شفیعی: پرسپولیس هم امتیاز از دست می‌دهد

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: همانطور که ما امتیاز از دست دادیم در ادامه لیگ پرسپولیس هم امتیاز از دست می‌دهد و شرایطمان را در جدول لیگ برتر بهبود می‌بخشیم.

خبرگزاری فارس: خالد شفیعی در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: شرایط تیم خوب است. در این چند روز تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم و خودمان را آماده کردیم تا در دیدار مقابل پیکان نتیجه قابل قبولی بگیریم.

وی در مورد تساوی مقابل صنعت نفت و اینکه در جدول از پرسپولیس عقب افتاده است، عنوان کرد: فوتبال همین است. بعد از وقفه کوتاهی که در مسابقات به خاطر تعطیلی لیگ ایجاد شد عملکرد ما در دو بازی اول مثل عملکرد تیم در نیم‌فصل اول نبوده. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مقابل پیکان بار دیگر کیفیت خوبی نشان دهیم و بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با شرایط زمین یادگار امام عنوان کرد: زمین یادگار شرایط خوبی نداشت و اصلا کیفیت آن مناسب نبود. این زمین با این شرایط به درد نمی‌خورد و نمی‌تواند به ما کمک کند.

شفیعی در مورد فاصله ۴ امتیازی که تیمش با پرسپولیس در صدر جدول پیدا کرده است، اظهار داشت: همانطور که ما امتیاز از دست دادیم پرسپولیس هم امتیاز از دست خواهد داد. در لیگ هیچ بازی قابل پیش‌بینی نیست و شرایط بسیار سخت است. باید منتظر لغزش پرسپولیس بمانیم تا از این اتفاق به سود خودمان بهره ببریم و شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با رویارویی تیمش با پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر تصریح کرد: پیکان تیم بسیار خوبی است. با توجه به اینکه در خانه حریف به میدان می‌رویم کارمان بسیار سخت است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این دیدار با حداکثر امتیاز به پیروزی به تبریز بازگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      خودتون لغزش نکنید

    • بدون نام

      مدافع راستتونم همینو قبل از بازی هفته ی قبل گفت
      منتظر لغزش بمونید
      داداچ

    • پرسپولیسی

      خواب دیدی خیر باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج