۴۶۵۳۱۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیلم سال ۱۹۹۲ ردفورد، سریال می شود

شبکه «NBC» آمریکا قصد دارد از روی فیلم سینمایی «SneaKers» که محصول ۱۹۹۲ است و رابرت ردفورد، سیدنی پواتیه، دن ایکروید و بن کینگزلی در آن بازی می کردند، یک مجموعه تلویزیونی بسازد .

روزنامه بانی فیلم: شبکه «NBC» آمریکا قصد دارد از روی فیلم سینمایی «SneaKers» که محصول ۱۹۹۲ است و رابرت ردفورد، سیدنی پواتیه، دن ایکروید و بن کینگزلی در آن بازی می کردند، یک مجموعه تلویزیونی بسازد و برای این منظور از تام ژنت گیورگی که سابقه تهیه مجموعه «The Mentalist» را دارد، دعوت به همکاری کرده و والتر پارکز و لوری مک دانلد را نیز وارد چرخه تولید این سریال کرده است.
فیلم سال ۱۹۹۲ ردفورد، سریال می شود
ژنت گیورگی نوشتن سناریوهای مجموعه را هم برعهده گرفته و اگر از پارکز تقاضای همکاری شده، به این سبب است که او یکی از سناریست های ورسیون سینمایی هم بود. فیلم «SneaKers» با کارگردانی فیل الدن رابینسون درباره یک هکر کامپیوتری با بازی رابرت ردفورد است که بعد از دستیابی به یک نرم افزار Decoder متوجه می شود که می تواند به سیستم ها و فایل های کامپیوتری هر شرکتی ورود و اسناد و رموز آنها را سرقت کند ولی همین مسئله و تلاش خلافکاران برای دستیابی به این وسیله، او را به دردسر می اندازد.

ژنت گیورگی دو سالی است که یکی از مشاوران و برنامه ریزان سریال تلویزیونی «متل بیتس» است و چون صحبت «Mentalist» در سطور قبلی مطرح شد، باید تصریح کرد که او در تهیه ۶ فصل از این سریال پرطرفدار دست داشت و همکاری اش با مسوولان این پروژه از فصل دوم و به عنوان یکی از مدیران اجرایی آن آغاز شد و از سیزون سوم به مدیریت اجرایی ارتقاء یافت و در فصل هفتم (و آخر) از این سریال به عنوان یکی از مجریان اصلی مورد استفاده قرار گرفت.
با توجه به اتفاقات اخیر سیاسی جهان و افشاگری های صورت گرفته توسط ویکی لیکس و اقدامات آدم های خبرسازی همچون ادوارد اسنودن و جولی ین آسانژ که دست «قدرت»های به اصطلاح بزرگ دنیا را در جاسوسی و کسب اطلاعات داخلی سایر کشورها رو کردند، اینک فیلم «اسنیکرز» که از اولین آثار سینمایی متمرکز بر اینگونه حملات و مقدمه ای بر حملات سایبری و نفوذ به شبکه های ارتباطاتی و مخازن اطلاعاتی است، اهمیت، اعتبار و مصداقی بیش از گذشته یافته است و به نظر می رسد سازندگان آن یک ربع قرن پیش می دانسته اند چه چیزهایی در حال شکل گیری است و عملاً و از آن موقع به استقبال آن رفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج