۴۶۵۱۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آذرنیا: شجاعیان و کمالوند، مشکلات را حل کردند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: سرمای هوای تبریز روی بازی با ماشین سازی و کیفیت زمین تاثیر منفی گذاشت.

خبرگزاری فارس: حسن آذرنیا در مورد پیروزی گسترش فولاد مقابل ماشین‌سازی در هفته هفدهم لیگ برتر گفت:‌ با توجه به سرمای شدید هوای تبریز و اینکه در هفته‌های اخیر در زمان شب گاهی دمای هوا به منفی ۱۵ می‌رسد زمین مسابقه شرایط خوبی نداشت. در ظاهر وضعیت چمن خوب بود اما زمین از عمق یخ بسته بود و کار را برای بازیکنان مشکل می‌کرد. با همین شرایط هر دو تیم نمایش خوبی از خود ارائه کردند. در طول بازی موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم ایجاد شد ماشین‌سازی هم شرایط خوبی داشت اما اگر با انصاف اظهار نظر کنیم باید بگوییم موقعیت‌های ما بیشتر بود. ماشین سازی در ابتدای بازی یک موقعیت بسیار خوب داشت که توپ به تیر اصابت کرد اگر این توپ گل می‌شد شاید جریان بازی تغییر می‌کرد. این بازی تمام شده و از حالا تمام فکر و ذهنمان بازی با پرسپولیس است.

وی در مورد اینکه داریوش شجاعیان به دلیل مسائل انضباطی در بازی ماشین‌سازی در لیست 18 نفره حضور نداشت و اینکه شرایط این بازیکن به کجا انجامید، اظهار داشت: شجاعیان همانطور که کمالوند گفت در تمرینات حضور دارد اما به دلیل مسائل انضباطی در بازی با ماشین سازی در لیست 18 نفره حضور نداشت. او در تمرینات تیم حضور دارد و در کنار تیم است و در صورت صلاحدید فراز کمالوند و کادرفنی هر جا که لازم باشد به تیم کمک می‌کند. مشکلی از این بابت نیست و او در کنار تیم است.

سرپرست گسترش فولاد در مورد اینکه گفته می‌شود شجاعیان به دیدار کمالوند رفته و سوتفاهمات را حل کردند، گفت: سوتفاهمی وجود ندارد. اینطور که من هم شنیدم شجاعیان و کمالوند نشستی با یکدیگر داشتند و مشکلات را حل کردند و او در کنار تیم کارش را دنبال می‌کند و مشکلی نیست.

آذرنیا در مورد رویارویی تیمش در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس، گفت: شرایط پرسپولیس از نتایج این تیم و جایگاهی که در جدول دارد مشخص است. پرسپولیس و تراکتورسازی شانس مسلم قهرمانی هستند و کار خود را در این راستا دنبال می‌کنند. هر چند تیم ما در اوایل فصل خوب نتیجه نگرفت اما در ادامه نسبت به خودمان نتیجه خوبی گرفتیم. بازی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بسیار سخت است. می‌خواهیم روز دوشنبه کیفیت خوبی از خودمان ارائه دهیم و روند رو به رشدمان را در ادامه فصل دنبال کنیم. خوشبختانه در این بازی محروم و مصدوم نداریم. در بازی با ماشین سازی شجاعیان را به دلیل مسائل انضباطی و لوسیانو پریرا یکی از بهترین مهاجمان تیم خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم. در این بازی با تمام توان به میدان می‌رویم تا نتیجه خوبی بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج