جاباما
۴۶۵۰۷۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

سگ های زنده‌یاب هنوز محبوسین را پیدا نکرده‌اند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اقدامات این سازمان را در زمینه امدادرسانی و آواربرداری در پی ریزش ساختمان پلاسکو تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اقدامات این سازمان را در زمینه امدادرسانی و آواربرداری در پی ریزش ساختمان پلاسکو تشریح کرد.

مرتضی سلیمی درباره اقدامات هلال احمر در پی حادثه ساختمان پلاسکو گفت: پیش از فروریختن ساختمان، هلال احمر بالگردهایی را برای کمک به اطفاء حریق آماده کرد که متاسفانه در همان زمان ساختمان فروریخت.

وی افزود: بعد از ریزش ساختمان هلال احمر ۱۵۰ نفر امدادگر، ۱۴ قلاده سگ زنده‌یاب، ۱۷ خودروی عملیاتی و ۵ دستگاه زنده‌یاب را به منطقه اعزام کرد تا بتوانیم خدمات امدادی را ارائه دهیم و ۳ فروند بالگرد را به صورت آماده‌باش نگه داشتیم تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنیم.

سلیمی ادامه داد: در حال حاضر هم ۵۰ نفر از نیروهای هلال احمر به صورت شبانه‌روزی در منطقه حضور دارند و در عملیات آواربرداری کمک می‌کنند. همچنین ۱۰۰ نیروی پشتیبان نیز در استان تهران به صورت آماده مستقرند تا در صورت نیاز بتوانند خدمات لازم را ارائه دهند.

وی که در برنامه تیتر امشب، صحبت می کرد، در پاسخ به این سوال که آیا سگ‌های زنده‌یاب توانسته‌اند اثری از محبوسین ساختمان پلاسکو پیدا کنند یا خیر، گفت: متاسفانه تا این لحظه این اقدام میسر نشده است. البته صبح امروز یک کلاه ایمنی پیدا شد، اما هنوز پیکری را پیدا نکرده‌ایم. اگر امکان ورود سگ‌ها به زیر آوار از دو کانال حفر شده میسر می‌شد آن‌ها می‌توانستند متوجه شوند. البته دستگاه‌های زنده‌یاب نیز از فاصله ۳۰ متری می‌توانند ازطریق امواج فرد را بیابند اما تا این لحظه این کار اتفاق نیفتاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارایی ندارن

    • مونا

      خدا بخیر کنه .بیچاره ها به جه مرگی دچار شدند.چ مرگ دردناکی

    • الهام

      تا بیان پیدا کنند اونا سوختند و پودر شدند بعد از دوروز

    • یه ایرانی

      آخ تا روز قیومت سی جوونلمو که پر پر ویبون...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج