جاباما
۴۶۵۰۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ریوالدو: انریکه قراردادش را تمدید خواهد کرد

ریوالدو با حمایت از لوییز انریکه اعلام کرد این مربی اسپانیایی بارسلونا را به قهرمانی‌ در رقابت‌های مختلف خواهد رساند.

وبسایت نود: لوییز انریکه که در دو سال حضورش در بارسلونا موفق شده است بارسلونا را به مقام قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری برساند و همچنین در اولین سال حضورش در نیوکمپ موفق شد ۳گانه را برای این تیم به ارمغان بیاورد، تا پایان فصل جاری با کاتالان‌ها قرارداد دارد و در خصوص ادامه همکاری او با این باشگاه شک و شبهاتی وجود دارد. انریکه در فصل جاری تحت فشارهای فراوانی بوده است و فاصله این تیم با صدر جدول شرایط را برای این مربی ۴۶ ساله دشوار کرده است. با این حال هم بازی سابق این مربی، ریوالدو با حمایت از انریکه اعلام کرد این مربی قراردادش را با بارسلونا تمدید خواهد کرد و قهرمانی‌های دیگری را برای بارسلونا به ارمغان خواهد آورد. ریوالدو در این خصوص در مراسم موسوم به جادوی بارسا اعلام کرد:

برای مربیانی که در بارسلونا مربیگری می‌کنند وجود چنین فشارها و انتقاداتی طبیعی است. بارسلونا باشگاه بزرگی است که همیشه برای قهرمانی در رقابت‌های مختلف تلاش خواهد کرد. لوچو نیز مربی بزرگی است چراکه قهرمانی‌های مهمی را برای بارسلونا به ارمغان آورده است. وجود چنین انتقادهایی کاملا طبیعی است، اعتقاد دارم که بارسلونا در فصل جاری نیز می‌تواند به قهرمانی دست یابد.

ریوالدو: انریکه قراردادش را تمدید خواهد کرد

بارسلونا در تعقیب رئال مادرید است و دیدارهای زیادی تا پایان فصل باقی مانده است بنابراین احساس می‌کنم بارسلونا امسال نیز می‌تواند به قهرمانی لالیگا دست یابد. امیدوارم او قراردادش را تمدید کند چرا که هم شخصیت فوق العاده ای دارد و هم به عنوان مربی، عملکرد درخشانی داشته است. اعتقاد دارم او قراردادش را تمدید خواهد کرد و در پایان فصل همان افرادی که از او انتقاد می‌کردند، به تشویق او خواهند پرداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج