جاباما
۴۶۴۹۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سلطانی‌فر: کشتی گیران ایران عالی بودند

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر برگزاری بسیار خوب جام تختی گفت: قهرمانی کشتی گیران ایران در این رقابت ها نشان دهنده توانایی های بالای ورزشکاران کشورمان است.

خبرگزاری مهر: مسعود سلطانی فر در حاشیه برگزاری رقابت های کشتی جام تختی در جمع خبرنگاران با تشکر از فدراسیون کشتی بخاطر برگزاری بسیار خوب جام تختی گفت: این مسابقات با نظم و شکوه بسیار خوبی و با استقبال بی نظیر مردم کشتی دوست مشهد برگزار شد و مردم بار دیگر علاقه خود را به کشتی و جهان پهلوان تختی به عنوان نماد پهلوانی نشان دادند.

سلطانی فر افزود: به دلیل انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام اصرار داشتیم این مسابقات در این شهر برگزار شود که خوشبختانه با تلاش بسیار خوب دست اندرکاران استانی و فدراسیون کشتی این مهم میسر شد.

وی با اشاره به سطح فنی این رقابت ها گفت: برگزاری این رویداد بین المللی در ایران فرصت بسیار خوبی بود تا جوانان کشتی گیر ما بخوبی توانایی هایشان را در معرض دید بگذارند و خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند.کسب عنوان قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی و پهلوانی ایران در این رویداد نشان دهنده توانایی های بالای فرزندان این مرز و بوم است.

سلطانی فر در ادامه به حادثه تلخ ریزش ساختمان پلاسکوی تهران اشاره کرد و با تسلیت به بازماندگان این حادثه تلخ گفت: آتش نشانان ما با جان فشانی خود به نجات جان مردم آمدند و متاسفانه با ریزش این ساختمان تعدادی از آن ها زیر آوار ماندند. صمیمانه همدردی خود را با بازماندگان اعلام می کنم و امیدوارم این حادثه با کمترین تلفات همراه باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج