۴۶۴۹۵۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

آخرین وضعیت آتش نشانان بستری در بیمارستان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از وضعیت مساعد آتش نشانان بستری در بیمارستان خبرداد و گفت: امیدواریم به زودی امکان ترخیص این عزیزان فراهم شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از وضعیت مساعد آتش نشانان بستری در بیمارستان خبرداد و گفت: امیدواریم به زودی امکان ترخیص این عزیزان فراهم شود.

مجتبی عبداللهی با اشاره به عیادت خود از مصدومان آتش نشان حادثه پلاسکو اظهارکرد: طی شب گذشته و امروز از طرف آقای قالیباف مأموریت داشتم تا از مصدومان آتش نشانی بازدید و دلجویی کنم. خداراشاکریم که از بیش از بیست مصدوم روز گذشته درحال حاضر تنها ۲ نفر در بیمارستان بستری هستند.

وی باتشریح آخرین وضع مصدومان آتش نشان عنوان کرد: آقای مهدیانی از ناحیه پاندول‌های پا دچار مشکل شده‌اند و درحال حاضر در بیمارستان کسری بستری هستند . آقای فخرالدین گودرزی نیز به دلیل مشکل لگن و شکستگی پا در بیمارستان پارس تحت درمان قراردارند و ممکن است طی روزهای آینده تحت عمل جراحی لگن قرار بگیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به ملاقات خود با پزشکان معالج مصدومان آتش‌نشان پرداخت و بیان کرد: بنا به گفته پزشکان وضعیت مصدومان خوب است و در وضعیت ثابت و مشخصی قرار دارند.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، عبدالهی در پایان با یادآوری شهادت یکی از مصدومان آتش نشان به دلیل سوختگی تصریح کرد: اگرچه پزشکان به طور مشخص زمان مرخصی دو آتش نشان مصدوم را اعلام نکرده‌اند؛ اما امیدواریم به زودی امکان ترخیص این عزیزان فراهم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زنبق دره

      چه بد انفجاری بود چه بمب گذاری بدی بود تو ساختمون پلاسکو، این انفجار چه پیامدی داشت؟؟؟؟

    • نوران

      خداوند روح همشون قرین رحمت کند ولی متاسفانه همه چیز ما ایرانیان شده ایمان بخدا خیلی ها ایمان به یدک میکشن آقا شورای شهر با امثال چمران وچند نفر مدال آور درست نیست شورای شهر بایستی همه متخصص باشند دارای مدرک معماری کارشناسی باشند اخه با ریش گداشتن با گوش شکستن با امیرو سردار بودن پایه واساس ساختمان درست نمیشه خوب فکر کنیید آقایان شورا از ساخت ساز مهندسی چی میدونید

    • نوران

      چرا نظریه حقیر ننوشتیید شما هم از صداقت بیزاریت آفرین برشما خدا را چی فرض کردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج