جاباما
۴۶۴۸۵۵
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

نجار: بعید است کسی زیر آوار پلاسکو زنده باشد

رییس سازمان مدیریت بحران کشور توضیحات صریحی را پیرامون حادثه ساختمان پلاسکو بیان و اعلام کرد که بعید به نظر می‌رسد کسی زنده از زیر آوار خارج شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان مدیریت بحران کشور توضیحات صریحی را پیرامون حادثه ساختمان پلاسکو بیان و اعلام کرد که بعید به نظر می‌رسد کسی زنده از زیر آوار خارج شود.

اسماعیل نجار درباره تلفات ناشی از این حادثه گفت: در حال حاضر اولویت اصلی خارج کردن سازه‌های ساختمان است.

وی با بیان اینکه بعید به نظر می‌رسد که کسی زنده از زیر آوار خارج شود، گفت: آتش‌نشانی اعلام کرده که حدود ۲۰ تن از نیروهایش در زیر آوار محبوس مانده‌اند که نام و مشخصات آنها استخراج شده و حضور این ۲۰ نفر در ساختمان قطعی است و با توجه به اینکه بعید به نظر می‌رسد کسی زنده از زیر آوار خارج شود، ما تلاشمان این است که اجساد این شهدا سالم و بدون آسیب‌دیدگی از زیر آوار خارج شوند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور درباره اینکه آیا افراد دیگری در زیر آوار محبوس شده‌اند یا خیر، به ایسنا تصریح کرد: اگر افرادی غیر از آتش‌نشانان در زیر آوار محبوس شده باشند، باید اعلام مفقودی کنند که تنها یک مورد اعلام مفقودی داشته‌ایم اما به نظر می‌رسد اگر افراد غیر نیز در ساختمان حضور داشته باشند تعدادشان از انگشتان دو دست تجاوز نکرده و در مجموع با احتساب ۲۰ آتش‌نشانی که در ساختمان حضور دارند، می‌توان گفت که بین ۲۰ تا ۲۵ نفر در ساختمان محبوس شده‌اند.

نجار با بیان اینکه این آتش‌نشانان جانفشانی کرده و برای نجات هموطنانشان جان خود را به مخاطره انداختند گفت: همانطور که می‌دانید شعله‌های آتش در این ساختمان مهار شده بود و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل بودند که این حادثه برایشان رخ داد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد: تاکنون هیچ گونه جسدی از زیر آوار خارج نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه بعید رو مگه تو تعیین میکنی؟
      اونا حتما زنده ن
      خدا خودش کمکشون میکنه

    • رضا 110

      تو فقط بشین وماموران را مایوس کن از کجا معلوم که کسی زنده نیست وقتی تو دنیای الکترونیک یکی از اتش نشانان چیزای عادی مثل سوت .فرستنده وگیرنده وغیره ندارند تو بی مسولیت چرا اینجوری صحبت میکنی .بجای دلداری دادن .با عرض پوزش از عزیزان اتش نشان مردم رو حیواناتشان دستگاه گیرنده میزارن با امواج رادیویی چرا...........ووووووو

    • بدون نام

      خدایا به بزرگيت قسمت میدم به دل خانواده های سرگردونشون رحم کن و نجاتشون بده

    • فرزند ایران

      آقارضا ۱۱۰ ،باسلام وعرض ارادت،الان موقع کل کل کردن و سرکوفت زدن نیست ،همانطورکه آتشنشانان با گرفتن جونشون کف دست وشجاعانه به دل فاجعه زدن برای مهار آتش و نجات جون هموطنا،حتما خدای بالای سر خودش مبین است وقادر، وهمان خداوند که هیچ نشدی براش وجود نداره حتما حامی و پشتیبانشان خواهد بود ماهم فقط باید دعا کنیم و باحرفها ونوشته هامون دل بازماندگان آتش نشانها رو بدرد نیاریم و مایوسشون نکنیم...ما اخطاردادیم رونوشت به قوه قضائیه دادیم جواب قانع کننده ایی نیست باید به اجبارباحکم قضائی ساختمونو تخلیه میکردید که امروز ملت اینجورعزادار وداغدار فرشته های نجاتشون نشن. وبچه هایی دیشب رو انتظارکشیدن اومدن بابا بخواب نرفته باشن وامروز صبح رو بغض سراغ باباشونو از مادرشون نگرفته باشن.چقدر دردناک وغیر قابل تحمله..خدایا بحق تمام صفات ونامهای حسنی ات خودت حافظ عزیزان محبوس باش وزنده به آغوش خانواده هاشون برشون گردون...آمین یا رب العالمین......

    • بدون نام

      آقای نجار..تو اگه حرف نزنی. .کسی نمی پرسه لالی. ..انشاءالله که زنده باشن این قهرمانان واقعی کشور عزیزمون. .درود برشرفشون ..به مردانگیشون. به غیرتشون

    • بدون نام

      این هم از بی عرضگی شما مسولان که انقدر دست رو دست میذارین که اگه تا حالا هم زنده مونده بودن دیگه از این به بعد نباشن!ای خدا چرا به داد این ملت مظلوم نمیرسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Abas

      این اقای نجار کجا تخصص برای مسولیت ستاد بحران گرفته ایشان از طریق رانت این پست را گرفته همان طوری که می توانست رییس ایران خود رو و یا نماینده مجلس باشد بدون اینکه صلاحیت داشته باشد

    • بدون نام

      باعث تاسف است یک برج خراب شده مسولان دست پاچه شدند خدانکنه توتهران زلزله بشه واقعا امکانات کشور ضعیفه .چراباید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج