۴۶۴۷۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: ببازیکنانم هنوز هم می‌جنگند

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو با تمجید از عملکرد تیمش برابر ایبار، اهمیت چندانی برای آمار جدیدی که در کارنامه مربیگری‌اش در روخی بلانکو ثبت شد، قائل نشد.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو سیمئونه پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر ایبار در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا که راه روخی بلانکو برای صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را بسیار هموار کرد، عملکرد شاگردان خود را ستود و آن را مهمتر از رسیدن آمار گل‌های زده تیمش به ۵۰۰ در دوران مربیگری او در اتلتیکومادرید دانست.

سیمئونه به خبرنگاری که از او درباره ۵۰۰ گله شدن تیمش سؤالی پرسید، گفت: من از پیروزی تیمم راضی‌ام، همین طور از شیوه‌ای که تیم در این بازی بسیار مهم به میدان رفت و اینکه بازیکنان بعد از ۵ سال هنوز دارند، می‌جنگند. در این بازی هیچ کسی نتوانست ما را متوقف کند. چیزی که برای ما اهمیت دارد همان کاری است که در این بازی انجام دادیم و کاری که باید یکشنبه انجام دهیم. در این بازی من فقط به این بازی فکر می‌کردم نه به اتفاقی که ممکن است در بیلبائو رخ دهد.

به نظر سیمئونه این واقعیت که بازیکنان اتلتیکو مادرید در نبردهای تن به تن با بازیکنان ایبار در سرتاسر زمین پیروز بودند، یکی از نکات بسیار مهم پیروزی روخی‌بلانکو بوده است. وی افزود: ما نبردهای انفرادی را می‌بردیم و این همان اتفاقی بود که امیدوار بودم رخ دهد. من امیدوار بودم که سرعت مهاجمان‌مان، نیکلاس گایتان و آنخل کورئا به حریف ضربه بزند. ما بازی خوبی ارائه کردیم و در این باره هیچ شکی ندارم.

اتفاقی مهمی که در بازی شب گذشته روخی بلانکو رخ داد، تشویق گسترده این تیم توسط هوادارانی بود که در ابتدای مسابقه به نشانه اعتراض به تغییر لوگوی باشگاه سکوت اختیار کرده بودند.

سیمئونه در تمجید از هواداران اظهار داشت: من می‌توانستم صدای هواداران فوق‌العاده‌مان را بشنوم. جو ورزشگاه باورنکردنی بود.

بازی بعدی روخی بلانکو، یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه سن‌مامس برابر اتلتیک بیلبائو است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج