۴۶۴۷۱۳
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

انتقاد تند نماینده تهران: حادثه ساختمان پلاسکو قابل پیش‌بینی بود، شهرداری باید پاسخگو باشد

عضو مجمع نمایندگان تهران با تاکید برپاسخگویی مدیران شهری نسبت به وقوع ریزش پلاسکو، گفت: شهرداری به جای توسعه های نابه جا از وقوع حوادثی نظیر ریزش پلاسکو جلوگیری کند.

خانه ملت نوشت: عضو مجمع نمایندگان تهران با تاکید برپاسخگویی مدیران شهری نسبت به وقوع ریزش پلاسکو، گفت: شهرداری به جای توسعه های نابه جا از وقوع حوادثی نظیر ریزش پلاسکو جلوگیری کند.

پروانه مافی در واکنش به حادثه حریق و ریزش ساختمان پلاسکو درپایتخت، گفت: از فعالیت ساختمان قدیمی پلاسکو بیش از نیم قرن می گذرد، افرادی که دراین ساختمان ساکن و فعالیت داشتند؛ بارها به مسئولان شهری گزارش داده بودند که این ساختمان درحال ریزش است و یا شرایط مناسبی را برای اسکان نداشته و باید فکری به حال آن کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود:اما متاسفانه مسئولان شهری در شهرداری تهران به این موضوع توجهی نکردند، بنابراین به طور طبیعی دراین خصوص شهرداری تهران باید نسبت به وقوع چنین حادثه ای پاسخگو باشد؛زیرا دراین حادثه آتش نشانان بسیاری جان گرانمایه خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد: همچنین اینکه برای عابران پیاده درآن محل و یا افراد دیگر محصور شده درساختمان هم مشکلاتی به وجود آمده که آمار دقیقی از تعداد کشته ها و مصدومان نهایی در دست نیست؛ البته آمارهای اولیه اعلام شده اما آمار نهایی هنور بدست نیامده است.

مافی با بیان اینکه در کلانشهر تهران وقوع این اتفاقات قابل پیش بینی است، گفت: باید قبل از وقوع چنین حوادثی فکری کرد، اما مسئولان منتظر هستند تا این اتفاقات رخ دهد و بعد اقدامات جدی انجام دهند؛ این درحالی است که ساختمانی با بیش از ۵۵ سال عمر باید تخلیه شده و باید نسب به تخریب آن زودتر اقدام می کردند؛ بنابراین شهردار باید پاسخگو باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس گفت: امیدوارم گوش شنوای مدیران شهری باز باشد و چشمان خود را به روی چنین حوادثی نبندند، یعنی به جای اینکه به فکر توسعه های بی جا و نامربوط باشند از وقوع این حوادث جلوگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرفهای این خانم نماینده بوی سیاسی میدهد. لطفا از آب گل آلود ماهی نگیرید این نهایت فرصت طلبی است!

    • حسین

      دراین شرایط معلوم می شود چقدر مدیران شهری ضعیف عمل کرده اند فیگور یک فرد مسیول گرفتن کافی نیست باید علاج واقعه قبل از وقوع کرد شهرداری وشورا ی شهر ضعیف ونا کار آمد است فکر دگر باید کرد

    • بدون نام

      ..الان وقت این است که خودی نشان بدهی چرا اون موقع که همین اتش نشانان و دیگر ان درخواست بودجه میکردند دفاع نمیکردی باز انتخابات و نشان دادن غرض های سیاسی شده

    • حسینی

      انسانیت حکم میکند در این شرایط خاص همه دست به دست هم بدهیم برای عبور از بحران و سپس رسیدگی بر اساس قانون نه اینکه عقده گشایی سیاسی کنید ببینی پیام حضرت اقا در این زمینه چیست به ان عمل کنید

    • بدون نام

      پاسخگو باشه،چه گناهی داشتند این جان بر کفان که الان زیر آوار هستند،در حقشان کوتاهی کرده

    • حسین

      متاسفم که در درج نظرات هم سیاسی وگزینشی عمل میکنید . رسالت خبری اینگونه نیست ها ... تحمل مخالف کجا رفت ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج