جاباما
۴۶۴۶۸۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

پیام سخنگوی وزارت خارجه درپی حادثه پلاسکو

سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت حادثه غمبار آتش‌سوزی در مرکز تهران و شهادت و مصدومیت جمعی از هموطنان پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری ایلنا: بهرام قاسمی، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه در پیامی حادثه دلخراش آتش‌سوزی در مرکز تهران و به دنبال آن، مصدوم شدن و شهادت جمعی از هم‌وطنان به ویژه پرسنل شجاع و جان بر کف سازمان آتش‌نشانی را تسلیت گفت و با نجات یافتگان این حادثه، بازماندگان شهدا و ملت صبور ایران ابراز همدردی کرد.‌

در بخشی از پیام قاسمی آمده است: حادثه دردناک و اسفبار آتش‌سوزی و تخریب ساختمان تاریخی پلاسکو و خسارات جانی و مالی ناشی از این واقعه هولناک، موجب تاسف و تاثر عمیق شده است.

سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه، شهامت مردان غیور آتش نشان این مرز و بوم را ستود و ضمن قدردانی از فداکاری کلیه پرسنل آتش‌نشان و سایر نیروهای امدادی حاضر درصحنه از زمان وقوع حادثه گفت: شهادت دریادلانی که عاشقانه دل به لهیب آتش زدند تا جان و مال هم‌وطنان خود را نجات دهند، داغ این واقعه غم انگیز را دو چندان می‌کند. اینجانب بر روح پر فتوح تمامی جانباختگان این حادثه درود می‌فرستم و از خداوند رحمان و رحیم برای آنان عُلوّ درجات، برای بازماندگان، همکاران و ملّت بزرگ ایران صبر و اجر و برای مصدومین سلامتی عاجل مسئلت می‌نمایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      واقعا مرده پرستید چرا تجهیزات اتش نشانی تهیه نمیکنید که این همه خانواده ها راداغدار گردیند ایا عرض تسلیت عزیزانشان برمیگردد واقعا شورش دراوردید خجالت بکشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج