۴۶۴۶۷۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

۷ اخطار شهرداری به پلاسکو طی ۳ سال

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ۳ سال اخیر ۷ اخطاریه به ساختمان پلاسکو داده شده است و دیگر ساختمان‌های مجاور از جمله آلومینیوم و علاءالدین نیز با مشکل فرسودگی مواجه هستند.

خبرگزاری فارس: محسن پیرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره حادثه ریزش ساختمان پلاسکو که امروز اتفاق افتاد، اظهارداشت: این اولین ساختمان بلندمرتبه ایران است که ۵۷۰ مغازه و ۳۳ هزار متر بنا داشته است.

وی افزود: در طبقه همکف ۱۴ باب مغازه و یک بانک وجود داشته است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: شهرداری تهران در ۳ سال گذشته ۷ اخطار به مالکین و دیگر دستگاه‌های زیرمجموعه داده است که رونوشت آن به فرمانداری، وزارت کار، وزارت کشور و دیگر دستگاه‌ها ارسال شده است.

پیرهادی اظهارداشت: این اخطاریه‌ها برای رعایت ایمنی بوده که لحاظ نشده است.

وی با بیان اینکه در قسمت اول، مالک ساختمان باید این اخطاریه‌ها را جدی می‌گرفت و نسبت به ایمن‌سازی‌های لازم اقدام می‌کرد افزود: ساختمانی که ۱۵ طبقه است هنگامی که آتش‌سوزی در آن اتفاق می‌افتد امکان خاموش شدن آن بسیار سخت است و باید در دقایق اولیه آتش توسط دستگاه‌های ایمنی ساختمان اطفاء شود و با حضور آتش‌نشانان نسبت به اطفاء حریق، تکمیلی‌تر اقدام شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مالکین ساختمان پلاسکو اخطاریه‌های شهرداری را جدی نگرفتند و موجب این حادثه شد.

وی افزود: ۴۵ درصد ساختمان‌های بزرگ شهر تهران اخطاریه آتش نشانی دارند ولی هنگامی که به نکات ایمنی توجه نمی‌کنند ۲۰ نفر از جوانان و پرسنل آتش‌نشانی در این حادثه جان خود را از دست دادند.

پیرهادی بیان داشت: در محدوده ساختمان پلاسکو، ساختمان آلومینیوم و علاالدین نیز با چنین مشکلی مواجه هستند و اگر اخطاریه‌ها را جدی نگیریم هر روز با مشکلات جدید‌تری مواجه می‌شویم.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه ساختمان پلاسکو دارای ۳ طبقه تجاری و مابقی آن تولیدی بوده است، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید تصمیمات لازم را درخصوص این ساختمان اتخاذ می‌کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو کشور ما علاج واقعه بعد از وقوع باید کرد چرا شهردای پلاسکو رو پلمپ نکرد؟چطور میتونه به سرعت دستفروش بدبخت رو جمع کنه چطور میتونه عوارض. و نوسازی و هزار جور پول بگیره اما نمیتونه ساختمان ناایمن رو پلمپ کنه؟

    • مملی

      ساختمان پلاسکو متعلق به کی بود؟؟؟

    • بدون نام

      یه چیز خنده داری میگن.بابا چرا 7اخطاریه؟این نشونه ضعف شهرداری است .بعد از 3اخطار ،باید پلمپ کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج