جاباما
۴۶۴۵۷۸
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

قالیباف شهادت آتش نشانان را تسلیت گفت

شهردار تهران ضمن عرض تسلیت بخاطر شهادات آتش‌نشانان در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی گفت: کار بسیار پیچیده سخت و مشکل است ولی تلاش می‌کنیم از همه جبهه‌ها امدادرسانی داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا: شهردار تهران ضمن عرض تسلیت بخاطر شهادات آتش‌نشانان در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی گفت: کار بسیار پیچیده سخت و مشکل است ولی تلاش می‌کنیم از همه جبهه‌ها امدادرسانی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، محمد باقر قالیباف اظهار کرد: از زحمات شجاعانه، مجاهدانه و ایثارگرانه آتش‌نشانان تشکر می‌کنم. نزدیک به ۲۰ نفر از آتش‌نشانان که برای نجات مردم تلاش می کردند، برای اطمینان از اینکه کسی در ساختمان نباشد در محل حضور داشتند که ریزش اتفاق افتاد و جمعی از آتش‌نشانان به شهادت رسیدند.

وی گفت: ممکن است هنوز افرادی در طبقات زیرین ساختمان پلاسکو باشند. از ظهر تلاش می‌کنیم که این افراد را جست وجو و از ساختمان خارج کنیم. ساختمان ۱۵ طبقه پلاسکو در اثر ریزش تبدیل به یک ساختمان ۳ طبقه و حجم زیادی از آهن‌آلات شده است.

شهردار تهران اظهار کرد: از دو جبهه فعالیت باطله‌برداری ادامه دارد. با کمک گروه‌های زنده یاب به طبقه زیرین پلاسکو دسترسی پیدا کردیم و تعدادی از همکاران امدادگر به مغازه‌های طبقه منفی پلاسکو وارد شدند.

قالیباف گفت: تلاش می‌کنیم از همه جبهه‌ها امدادرسانی داشته باشیم. کار بسیار پیچیده سخت و مشکل است. به همکاران آتش‌نشان بابت شهادت تعدادی از همکاران آتش‌نشان تسلیت عرض می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید استعفا بده قالیباف تا مردم تسکین پیداکنند،براش بهتره

    • بدون نام

      مدیر گروه آتش نشان ها وقتی دید یه دیوار ساختمان ریخته چرا عملیات رو متوقف نکرده درست بعد از نیم ساعت بعد از فروریختن یه دیوار کل ساختمان پایین اومده جالبه هیچکس جز خود آتش نشانها اونجا نمونده بودن وضررورتی به ادامه عملیات نبود خدا به بازماندگان صبر بده و درگذشتگان رو رحمت کنه

    • بدون نام

      اگه جهان سومی نبودین ,قالیبافها و.... استعفا میکردند

      پاسخ ها

      • علي

        واگر جهان سومي نبوديم امثال تو نظر اينچنيني نميدادند...

    • سپاس

      درود بر دکتر قالیباف و عرض خسته نباشید،،،، از صبح در حال پیگیری محل و استفاده از تمام نیروها درود بر شما،،،، با سپاس از زحمات ایشان،،،،،،،،،، و عرض تسلیت نیروهای جان برکف آتش نشانان عزیز همدرد شما هستیم،،،،،،،،،،،،،،، دکتر قالیباف سپاسگزاریم

    • عزیز

      سلام واقعا متاثر شدم منم به نوبه خودم به خانواده جانباختگان تسلیت میگم

    • بدون نام

      آقای قالیباف شمانگران نباش
      شما کناربکشی وضعیت تهران بهترمیشه ب امیدخدا. فقط

    • شهرام

      متاسفم براى بعضی ادمهاى توی اىن اضاع ناراحت کننده واسفبار دنبال منافع حزبی خودشان هستندواز اب گل الود ماهی مى گىرند وبه شهردار تهران کلیه عواملی که دارند زحمت مى کشند خسته نباشیدوکمال تشکر را داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج