جاباما
۴۶۴۵۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برگزاری افتتاحیه جام تختی با حضور پرشور مردم

مراسم افتتاحیه رقابت های بین المللی کشتی جام تختی با حضور پرشور علاقه مندان به ورزش ملی ایران در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزارشد.

خبرگزاری ایسنا: مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد،فرنگی و پهلوانی کشتی جام تختی با حضور مسئولان فدراسیون کشتی، مسئولان سیاسی و ورزشی مشهد مقدس و پیشکسوتان کشتی در سالن شهید بهشتی این شهر برگزارشد.

این مراسم که با استقبال بسیار خوب مردم کشتی دوست مشهد برگزار شد ابتدا با پخش نماهنگی از جهان پهلوان تختی همراه بود که مورد توجه حضار قرار گرفت.

سپس با حضور سید صولت مرتضوی شهردار مشهد و علیرضا حیدری رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی، از پرویز سیروس پور رییس سابق فدراسیون کشتی و از پیشکسوتان این رشته و همچنین باتار نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام تختی با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد. از مجتبی علیزاده طراح نماد دوبنده تیم های ملی کشتی ایران نیز تقدیر شد.

سپس تصاویر شهدای کشتی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی و دلاوری های شهدا در میدان نبرد با دشمن بر روی اسکوبرد سالن به نمایش درآمد.

در این مراسم سید صولت مرتضوی شهردار مشهد طی سخنانی با تسلیت شهادت تعدادی از آتش نشانان تهران در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو گفت: جمعی از عزیزان ما با فداکاری و از خودگذشتگی و برای نجات جان مردم جان خود را در این حادثه فدا کردند.

وی با خوش آمدگویی به ورزشکاران و میهمانان جام تختی برای حضور در شهر مشهد مقدس،از میزبانی این رقابت بین المللی ابراز خشنودی کرد و گفت: امیدوارم در سالی که مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده بتوانیم اقتدار اسلامی و فرهنگ ناب محمدی را به جهانیان عرضه کنیم.

مرتضوی افزود: وظیفه خود می دانم از برادر بزرگوار رسول خادم، این پهلوان نجیب و قهرمان مؤدب و افتخار ایران اسلامی به ویژه افتخار مشهد مقدس نهایت قدردانی را داشته باشم.

در ادامه یک مدال طلای جام تختی از طرف فدراسیون کشتی به شهردار مشهد اهدا شد.

برگزاری افتتاحیه جام تختی با حضور پرشور مردم

برگزاری افتتاحیه جام تختی با حضور پرشور مردم

برگزاری افتتاحیه جام تختی با حضور پرشور مردم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج