۴۶۴۴۷۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حادثه «پلاسکو» در کمین «علاء الدین»

سخنگوی شورای شهر تهران با اعلام اینکه بی توجهی ها به معضل بافت فرسوده تهران به ویژه در بخش مرکزی شهر از سوی دولت امروز فاجعه به بار آورد، گفت: یکی از الزامات شهرتهران نوسازی بافت فرسوده است که در این راستا شهرداری تهران در سالهای اخیر باارایه تسهیلات در مسیر حذف این معضل گام برداشته اما در بدنه دولت نوسازی بافت ناپایدار تهران روند بسیار کند و نزدیک به صفر داشته است.

خبرگزاری ایسنا: شورای شهر تهران با اعلام اینکه بی توجهی ها به معضل بافت فرسوده تهران به ویژه در بخش مرکزی شهر از سوی دولت امروز فاجعه به بار آورد، گفت: یکی از الزامات شهرتهران نوسازی بافت فرسوده است که در این راستا شهرداری تهران در سالهای اخیر باارایه تسهیلات در مسیر حذف این معضل گام برداشته اما در بدنه دولت نوسازی بافت ناپایدار تهران روند بسیار کند و نزدیک به صفر داشته است.

به گزارش ایسنا، رضا تقی پور با انتقاد از اینکه ساکنین و مالکین ساختمان پلاسکو در سنوات گذشته به اخطارهای اتش نشانی بی توجه بوده اند، تصریح کرد: به رغم تمام تذکرات اتش نشانی به خطرات ساختمان پلاسکو اما شاهد تداوم فعالیت کسب و کار در این ساختمان بودیم درست است که نمی خواهیم با برخوردهای خشن مانع از کسب و کار شهروندان در ساختمان های مشابه پلاسکو شویم اما ایمنی موضوع مهمی است که بی توجهی به آن فاجعه به بار می آورد .

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر تهران قصد ایجاد نگرانی در ذهن شهروندان ندارند، ادامه داد: ساختمان های مشابه ساختمان پلاسکو در بافت فرسوده مرکز شهر تهران بسیارند. از همین رو است که توجه به نکات ایمنی بیش از هر زمان دیگری الزامی است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: یکی از معضلات اصلی بافت فرسوده عدم دسترس پذیری و پایین بودن امکان ارایه خدمات ایمنی است. معضلی که بی شک در کمین ساختمان علاالدین نیز قرار دارد.

بر اساس گزارش شهرنوشت، تقی پور ناایمن بودن ساختمان پلاسکو و عدم توجه به اخطارهای داده شده از سوی آتش نشانان را دلیل اصلی حادثه فروریختن عنوان کرد و گفت: باوجود اینکه در نص صریح قانون اعلام شده دولت موظف به نوسازی بافت ناپایدار و فرسوده شهر تهران و سایرکلانشهرهاست اما همچنان شاهد بی توجهی هایی هستیم که فاجعه بار هستند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای عضو شورای شهر چرا تجهیزات آتش نشانی اینقدر ضعیفه ؟؟؟ شهرداری چرا اقدامی نکرد ؟؟؟؟ بیشتر فکر کار سیاسی هستید تا کار خدمات شهری

    • بدون نام

      این چه سازمانی است که سی بار اخطار داده وهیچ کسی توجه نکرده است حالا اگر مثلا یک پلاکارد ناجور توی این ساختمان میزدند درشو گل می گرفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج