جاباما
۴۶۴۴۰۲
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

اعزام کلاه‌سبزهای ارتش به محل حادثه پلاسکو

سخنگوی ارتش با اشاره به درخواست ستاد مدیریت بحران جهت اعزام نیروی انسانی و همچنین امکانات مهندسی به محل حادثه ریزش ساختمان پلاسکو در تهران اظهار کرد: تعداد ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) و همچنین تعدادی از کلاه سبزهای تیپ ۶۵ نیروی ویژه ارتش (نوهد) به سرپرستی جانشین این تیپ در محل حادثه حضور یافته اند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی ارتش با اشاره به درخواست ستاد مدیریت بحران جهت اعزام نیروی انسانی و همچنین امکانات مهندسی به محل حادثه ریزش ساختمان پلاسکو در تهران اظهار کرد: تعداد ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) و همچنین تعدادی از کلاه سبزهای تیپ ۶۵ نیروی ویژه ارتش (نوهد) به سرپرستی جانشین این تیپ در محل حادثه حضور یافته اند.

امیر شاهین تقی‌خانی درباره آخرین جزئیات حضور یگان های مختلف ارتش در پی ریزش ساختمان تجاری پلاسکو در مرکز تهران خاطرنشان کرد: بر اساس دستوری که از ناحیه ستاد کل ارتش صادر شده است هر گونه نیازی که ستاد مدیریت بحران اعلام کند با تمام توان از سوی ارتش در اختیار این ستاد قرار می گیرد.

وی گفت:‌ تاکنون ستاد مدیریت بحران درخواست نیروی انسانی و همچنین امکانات مهندسی داشته است که در این زمینه تعداد ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه افسری و همچنین تعدادی از کلاه سبزهای تیپ ۶۵ نیروی ویژه ارتش (نوهد) به سرپرستی جانشین این تیپ در محل حادثه حضور یافته اند.

سخنگوی ارتش خاطرنشان کرد: تعدادی از کمپرسی‌های قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا و همچنین نیروی هوایی ارتش جهت تخلیه آوار در اعزام به منطقه حادثه هستند.

تقی خانی با اشاره به آمادگی هوانیروز ارتش جهت اعزام بالگرد به منطقه اظهار کرد: از زمان وقوع حادثه بالگردهای نیروی زمینی در حالت آماده پرواز قرار دارند، اما بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران فعلا نیازی به استفاده از بالگردهای امدادرسان در آن منطقه وجود ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: ارتش درخواست‌های ستاد مدیریت بحران را بدون فوت وقت و انجام مکاتبات زمان بر در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      آفرین بر کارکنان بی ادعای جانبرکف ارتش .

    • رشید محمدی

      بنده به خانواده حادثه دیدگان این واقعه تسلیت می گویم .

    • بدون نام

      ارتش در کنار مردم
      درود به روح پاک خدمتگزاران مردم در اتش نشانی

    • پوریوسف

      فاجعه دلخراش وازدست دادن برادران جان بر کف وشهادتشون به خانوادهای محترمشون تسلیت واز خدا میخام که بهشون صبر بده

    • خ نصاری از بوشهر عالی شهر

      خواهش میکنم قبا از تاریکی هوا باز ماندها را از زیر اوار در بیارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج