۴۶۴۲۸۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

میتسوبیشی اوتلندر جدید در راه ایران

شرکت آرین موتور به عنوان نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، قصد دارد میتسوبیشی اوتلندر جدید را به زودی وارد بازار کشورمان کند. Mitsubishi outlander تیپ ۵ از امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفته‌تر و به‌روزتری نسبت به سری قبلی برخوردار است و این پتانسیل را دارد تا به یک خودروی محبوب در کلاس شاسی بلندها تبدیل شود.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: شرکت آرین موتور به عنوان نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، قصد دارد میتسوبیشی اوتلندر جدید را به زودی وارد بازار کشورمان کند. Mitsubishi outlander تیپ ۵ از امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفته‌تر و به‌روزتری نسبت به سری قبلی برخوردار است و این پتانسیل را دارد تا به یک خودروی محبوب در کلاس شاسی بلندها تبدیل شود. شرکت آرین موتور، قیمت و شرایط فروش این خودرو در بازار را نیز اعلام کرده است.
میتسوبیشی اوتلندر جدید در راه ایران

آرین موتور (نماینده‌ی رسمی میتسوبیشی موتورز در ایران) اعلام کرد که به زودی میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ در کشورمان به فروش خواهد رسید. قیمت این شاسی بلند ژاپنی، ۲۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با تحویل ۳۰ روزه بوده و مشتریان در صورت خرید نقدی می‌توانند از ۴ درصد تخفیف ویژه بهره ببرند. همچنین در روش خرید اقساطی امکان بازپرداخت ۷۹ میلیون تومان در دوره‌ی ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه با بهره وجود خواهد داشت.

میتسوبیشی اوتلندر جدید در راه ایران

میتسوبیشی اوتلندر جدید (Mitsubishi Outlander) از امکانات رفاهی و ایمنی به‌روزتر نسبت به مدل قبلی برخوردار است که از جمله‌ی آن می‌توان به ترمز دستی برقی، گرم‌کن فرمان، دوربین ۳۶۰ درجه، ۸ سنسور پارک در جلو و عقب و مه‌شکن‌های تمام LED اشاره کرد.

علاوه بر آن در داخل کابین خودرو نیز تغییراتی برای راحتی سرنشینان ایجاد شده است. کنسول وسط جدید با روکش مشکی پیانویی که دکمه‌ی قفل دیفرانسیل و Auto Hold بر روی آن قرار دارد، نمونه‌ای از ویژگی‌های این نسخه‌ی جدید از شاسی بلند محبوب ژاپنی است. در مجموع، پیشرانه و ویژگی‌های فنی خودرو تغییر چندانی نسبت به قبل نداشته و بیشترین تغییرات در ظاهر خودرو به چشم می‌خورد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری مدل جدید Outlander، استفاده از زبان طراحی جدید Dynamic Shield میتسوبیشی بوده که جلوپنجره‌ی خودرو را جدیدتر و هیجان‌انگیزتر کرده است.

میتسوبیشی اوتلندر جدید در راه ایران

در دل خودرو، همان پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری MIVEC قرار گرفته که قدرت ۱۶۶ اسب بخار و گشتاور ۲۱۹ نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد. البته یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری با قدرت ۲۲۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۱ نیوتن‌متر نیز برای این خودرو عرضه شده که تنها با گیربکس ۶ سرعته‌ی اتوماتیک جفت می‌شود.

در ادامه می‌توانید برخی از ویژگی‌ها و امکانات میتسوبیشی اوتلندر مدل ۲۰۱۷ را در جدول زیر مشاهده کنید:
برای مشاهده تصویر در سایز بزرگ تر بر روی آن کلیک کنید:

میتسوبیشی اوتلندر جدید در راه ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش بحال پولدارها وبعضی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج