۴۶۴۲۸۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی فجر

اولین کنسرت آلبوم «گفتم نرو» در قالب جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفت. «محمد علیزاده» تنها جند روز پس از انتشار جدیدترین مجموعه‌اش در برج میلاد تهران روی صحنه رفت. کنسرت این خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان از چند جهت حائز اهمیت بود و مورد توجه مخاطبانش و اهالی رسانه‌ها قرار گرفت.

وب سایت موسیقی ایرانیان: اولین کنسرت آلبوم «گفتم نرو» در قالب جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفت. «محمد علیزاده» تنها جند روز پس از انتشار جدیدترین مجموعه‌اش در برج میلاد تهران روی صحنه رفت. کنسرت این خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان از چند جهت حائز اهمیت بود و مورد توجه مخاطبانش و اهالی رسانه‌ها قرار گرفت. از یک سو او رکورددار فروش بلیت‌ اجراهای پاپ است و امسال هم توانست بیشترین آمار جذب مخاطب در بین تمامی اجراهای جشنواره موسیقی فجر را داشته باشد. و از سویی دیگر پنجمین سال فعالیت رسمی‌اش را در سالن برج میلاد شروع کرد. سالنی که در ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ میزبان اولین کنسرت رسمی محمد علیزاده و اتفاقاً آن اجراها در قالب جدول جشنواره بود.
کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی فجر

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، چهارمین شب از سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد تهران، به محمد علیزاده اختصاص داشت.شبی که علیزاده در آن در ۲ سانس به روی صحنه رفت و با استقبال و همراهی همیشگی هوادارانش رو به رو شد.

محمد علیزاده در میان شوق و شور طرفدارانش با اجرای قطعه «برگرد» به روی صحنه آمد تا یک شب خاطره انگیز دیگر را رقم بزند. این خواننده با اشاره به اینکه برج میلاد برای وی مکان مقدسی است، به سال ۹۱ اشاره کرد، سالی که برای اولین روی صحنه برج میلاد رفته و اولین کنسرت رسمی اش را تجربه کرده بود.
کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی فجر

«برادر»، «کجا میری؟»، «فکرشم نکن»، «بی‌حوصله»، «چهل درجه»، «جز تو» و اجرای یک ترک از آلبوم جدید، قطعاتی بودند که علیزاده آن ها را اجرا کرد.

محمد علیزاده با همان انرژی و شادابی همیشگی آرزو کرد که هوادارانش آلبوم جدید وی را دوست داشته باشند، و با آن خاطره های خوبی را رقم بزنند.
کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی فجر

علیزاده در بین قطعات اجرایی، هوادارانش را به مهرورزی، عشق و مهربانی تشویق کرد. وی ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و دعای پدر و مادرش، حضور پررنگ آنها را در موفقیت امروز خود موثر دانست.علیزاده گفت: «بعضی ها می گویند تو صدای قشنگی داری، اما در واقع من خدای قشنگی دارم!»

علیزاده را در این کنسرت نوازندگانی چون: اشکان موسوی (نوازنده ویولن)، داوود اریکه (ساکسفون و فلوت)، علی پورنگهبان (نوازنده گیتاربیس)، علی شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک)، بهمن میرزازاده (بوزوکی و لیدگیتار)، داوود اریکه (ساکسفون و فلوت)، محمد شعبانی (نوازنده سازهای کوبه‌ای)، ایمان ذاکری (درامز) و اشکان صدیق‌آذر (لانچ‌پد) نوازندگانی بودند که در این کنسرت به رهبری امیرحسین اویسی (کیبورد و پیانو) همراهی می کردند.
کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی فجر
کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی فجر
کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی فجر
کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی فجر
کنسرت محمد علیزاده در جشنواره موسیقی فجر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج