۴۶۴۲۶۶
۵۰۹۶
۵۰۹۶
پ

ظاهر متفاوت مارگو رابی در فیلم «من، تونیا»

اولین تصاویر مارگو رابی در پشت صحنه فیلم زندگینامه‌ای «من، تونیا» (I, Tonya) که به تازگی انتشار یافته، از گریم متفاوت بازیگر ۲۶ ساله در نقش «تونیا هاردینگ» اسکیت‌باز بدنام امریکایی حکایت دارد.

وب سایت آی ‌سینما: اولین تصاویر مارگو رابی در پشت صحنه فیلم زندگینامه‌ای «من، تونیا» (I, Tonya) که به تازگی انتشار یافته، از گریم متفاوت بازیگر ۲۶ ساله در نقش «تونیا هاردینگ» اسکیت‌باز بدنام امریکایی حکایت دارد. اضافه وزن و تغییرات چشمگیر ظاهری رابی در فیلم جدیدش که به کارگردانی کریگ گیلسپی فیلمساز استرالیایی مقابل دوربین رفته، در ساعات گذشته سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته و شگفتی هوادارانش را به دنبال داشته است.
ظاهر متفاوت مارگو رابی در فیلم «من، تونیا»

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، بهار گذشته بود که خبر قطعی شدن حضور ستاره «جوخه انتحاری» در فیلم زندگی ورزشکار المپیکی اعلام شد و حالا بعد از گذشت چندین ماه، بالاخره اولین تصاویر مربوط به پشت صحنه پروژه «من، تونیا» منتشر شده است.
رابی که بازی در نقش شخصیت اصلی فیلم «تونیا هاردینگ» را به عهده دارد، با لباس‌ها و مدل موی دهه ۱۹۹۰ ظاهری کاملا متفاوت و غیر قابل شناسایی پیدا کرده است.

فیلم روایتگر سلسله وقایعی است که به رسوایی جنجال‌آمیز هاردینگ منجر شد؛ زمانی‌که نانسی کریگان اسکیت‌باز رقیب و عضو تیم المپیک امریکا، در مسابقات قهرمانی اسکیت در سال ۱۹۹۴، با حمله مردی روبه‌رو شد که از ناحیه زانو به او آسیب جدی رساند. در نهایت، با پیگیری تیم تحقیق پلیس، شوهر سابق هاردینگ (با بازی سباستین استان) و محافظ او به عنوان عاملان اصلی این حمله معرفی و روانه زندان شدند.
ظاهر متفاوت مارگو رابی در فیلم «من، تونیا»

در جریان تحقیقات بعدی و جلسات دادگاه، هاردینگ به همدستی خود در اجرای این نقشه اعتراف کرد و از شرکت در رقابت‌های اسکیت امریکا محروم و عنوان قهرمانی مسابقات ۱۹۹۴ از او سلب شد. زندگی حرفه‌ای او در همان‌جا به پایان رسید و از آن پس، هاردینگ به خاطر ازدواج‌های متعدد و حضور در رشته کشتی و مشت‌زنی تبدیل به ستاره‌ای نیمچه مشهور شد.

رابی علاوه‌بر بازی در نقش هاردینگ، تهیه و تولید این پروژه زندگینامه‌ای را نیز به عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج