جاباما
۴۶۴۲۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فیلمبرداری «قاتل اهلی» به پایان رسید

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» در ماه‌های گذشته دچار حواشی بسیاری شده بود و این اتفاقات باعث شد که مسعود کیمیایی از تهیه کننده این فیلم به خانه سینما شکایت کند.

وب سایت آی سنما: فیلم سینمایی «قاتل اهلی» در ماه‌های گذشته دچار حواشی بسیاری شده بود و این اتفاقات باعث شد که مسعود کیمیایی از تهیه کننده این فیلم به خانه سینما شکایت کند. اما بعد از توافق میان تهیه کننده و کارگردان، فیلمبرداری سکانس‌های باقی مانده «قاتل اهلی» در روزهای گذشته از سر گرفته شد و بعد از گذشت سه روز، فیلمبرداری سکانس‌های مدنظر مسعود کیمیایی به اتمام رسید.
فیلمبرداری «قاتل اهلی» به پایان رسید

مسعود کیمیایی اواخر تیر ماه فیلمبرداری «قاتل اهلی» را با یاد عباس کیارستمی آغاز کرد. در جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی و پولاد کیمیایی مقابل دوربین رفتند. ۲۰ شهریور ماه خبر پایان فیلمبرداری این فیلم منتشر شد و تهیه کننده آن ۳۰ مهر ماه هم به پایان رسیدن تدوین «قاتل اهلی» را رسانه‌ای کرد.

اما با گذشت بیش از یک ماه از این اخبار، مسعود کیمیایی اعلام کرد که برخی سکانس‌های که در فیلمنامه هم وجود داشته، هنوز فیلمبرداری نشده و تدوین «قاتل اهلی» در غیاب او انجام شده است.

البته در این مدت فرزند مسعود کیمیایی هم به انتقاد از منصور لشگری قوچانی پرداخت و باعث شد که حواشی مربوط به «قاتل اهلی» بیش از پیش شود و کار به جایی برسد که مسعود کیمیایی از منصور لشگری قوچانی برای تعطیل کردن فیلمبرداری پروژه «قاتل اهلی» به خانه سینما شکایت کند.

پس از شکایت مسعود کیمیایی از منصور لشگری قوچانی، شورای داوری خانه سینما سعی کرد میان این دو توافق انجام شود و در نهایت قرار شد صحنه‌های باقیمانده با نظر کیمیایی فیلمبرداری شوند.

بازیگران این فیلم از جمله پرویز پرستویی پولاد کیمیایی، پگاه آهنگرانی و... در روزهای گذشته مجددا جلوی دوربین کیمیایی حاضر شدند و بعد از گذشت ۳ روز، فیلمبرداری سکانس‌های باقی مانده از «قاتل اهلی» به تازگی به پایان رسید و اکنون مسعود کیمیایی می‌تواند نسخه مورد تایید خود را آماده حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج