جاباما
۴۶۳۹۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قنبری: فشار زیاد بازی باعث شد تا ویسی فشارش بیفتد

مربی سپاهان گفت: فشار زیادی امروز روی ویسی بود و به همین خاطر فشارش افتاد.

خبرگزاری فارس: کریم قنبری در نشست خبری بعد از دیدار با نفت گفت: بازی سختی بود با توجه به اینکه مقابل نفت در جام حذفی بازی کردیم از هم شناخت داشتیم. می‌دانستیم نفت برای بازی تاخیری می‌آید و بیشتر از ۸ مورد در نیمه اول وقفه ایجاد کرد. در نیمه اول روی ضدحمله گل خوردیم اما در نیمه دوم فشار آوردیم و به گل رسیدیم. تبریک می گویم به هواداران بابت این ۳ امتیاز ارزشمند.

وی ادامه داد: یک تیم که تازه شکل گرفته و ۷۰ درصد تیم عوض شده نیاز به هماهنگی بیشتر دارد. خوشبختانه فوتبال روز را انجام می‌دهیم و در همه بخش‌ها آمار خوبی داریم. اما باید روی نقاط ضعف کار کنیم تا مشکلات حل شود.

قنبری گفت: خوشبختانه تماس گرفتیم و مشکلی برای ویسی نیست. فشار زیاد بازی باعث شد تا ویسی فشارش بیفتد. تبریک می گویم این برد را به تماشاگران فهیم به خصوص آنها که تا آخر تشویق کردند. اما برخی از دقیقه ۳۰ تحت تاثیر برخی مسائل به حاشیه رفتند و علیه تیم شعار دادند که از آنها ناراحتم. اینها دنبال منافع خودشان هستند و هوادار واقعی نیستند. این تیم جوان و نوپاست. اگر حمایت عمده تماشاگران نبود امروز هم نمی توانستیم بازی را ببریم.

مربی سپاهان یادآور شد: داوری جوان شده و باید حمایت کرد. اینکه با فشار به داور تمرکز آنها را بگیریم درست نیست و باید حمایت کرد. برخی تیم ها تحت فشار می گذارند تا امتیاز بگیرند. ما هم عقب بودیم اما چه فشاری گذاشتیم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج