۴۶۳۶۳۶
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

مطهری: زمان‌ شناس باشیم و جوانمرد

نایب رییس مجلس در صفحه اینستاگرامش توضیحی درباره اظهاراتش درباره رزمایش موشکی و برجام ارائه داده است.

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس مجلس در صفحه اینستاگرامش توضیحی درباره اظهاراتش درباره رزمایش موشکی و برجام ارائه داده است.

در پی حاشیه‌های ایجاد شده درباره سخنان علی مطهری درباره رزمایش موشکی وی در اینتساگرام خود توضیحاتی را ارائه داده است که در ادامه می آید؛

من در مصاحبه ای که با سایت عصرایران داشتم "تلاش برای اجرا نشدن برجام از طریق موشک پرانی" را یکی از مصادیق تندروی دانسته بودم. گرچه مقصود روشن است اما برخی از ظنّ خود به آن پرداختند. بدیهی است که این سخن به معنی انکار ضرورت تقویت صنایع موشکی نیست و اصل "و اعدّوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدوّ الله" یک اصل ثابت و تغییر ناپذیر است اما مهم اجرای درست آن و قدرت نمایی به موقع ماست.

اگر در حال عبور از گردنه سخت ماه های اول اجرای برجام هستیم این قدرت نمایی را با آن جمله منقوش روی موشک به بعد موکول کنیم، همچنان که در سالهای گذشته بهتر بود مسئله هولوکاست-که معتقدیم با هدف اشغال فلسطین بزرگنمایی شده- به شکل دیگری و در جای خود مطرح می شد.

سیره پیامبر اسلام هم این موضوع را تایید می کند. ایشان در دوره مدینه گاهی با دو گروه مخالف پیمان صلح می بست و به مصاف گروه سوم می رفت. نوع برخورد ایشان با دشمن نیز برای ما الگو و نمونه است. رسول اکرم هیچ گاه دشمن شکست خورده را تحقیر نکرد آنچنان که ما سرنشینان قایق آمریکایی را که به اشتباه وارد آبهای ما شده و به اسارت در آمده و خود را باخته بودند نه یک بار و دوبار- که طبیعی است- بلکه بارها و بارها از تلویزیون نمایش دادیم. علت آن این بود که پیغمبر اسلام به دنبال هدایت انسانها بود نه انتقام گیری.

به هر حال ما در برخورد با دشمنان انقلاب اسلامی که در راس آنها آمریکا و اسرائیل هستند باید زمان شناس بوده، محاسبه و تدبیر داشته باشیم و مروت و جوانمردی را رعایت کنیم. این گونه است که دنیا به سوی اسلام خواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای مطهری به نظر شما برای چه به این افراد لقب تندرو داده اند چون اینگونه مسائل را درک نمیکنند . شما نترسید نظرات درست خودتان را بیان کنید مردم پشت سر شما هستند.

    • مهدی

      کاش تلفن علی مطهری رو داشتم بهش میگفتم مرد ناراحت نباش. تو و پدرت شناخته شده هستید، دشمناتون رو هم مردم می شناسن اونایی هم که نمیشناسن کم کم میشناسن.

    • هم صدا

      از بیانات شیوای جناب مطهری لذت بردم ای کاش همه مقامات سیاسی و اجرایی درایت ایشان را داشتند.

    • بدون نام

      واقعا حرف دلتون است جناب مطهری؟؟؟روی اصول ایستاده ایید؟؟؟اخلاق اسلامی برایتان مهم است؟؟؟پس چرا همیشه برخلاف جهت آب شنا میکنید.؟؟؟..شما 9دی را هم قبول نداشتید...شما خودشیفته ایید.حرف شما دراین سطورواقعیتی انکارناپذیراست ولی مشکل جاییست که شما به حرفتان اعتقادندارید.!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشان همیشه حرف حق می زنند این شما هستید که به بهای شکست روحانی حاضرید کشور را نابود کنید اینکه روی موشک چیزی را نوشتید هدفتان این بود که برجام را شکست دهید خدا از شما نگذرد که برای این ملت چقدر هزینه ایجاد می کنید

    • reza

      سلام جناب مطهري . همان تندروهايي كه تحمل فضائل و اخلاق نيكو و توانمندي پدر بزرگوارتان را نداشتند و با ايشان آنگونه رفتار كردند اينك شما را هدف قرار داده اند . انديشه مخالفيت همان انديشه است ولي نام و نشانشان عوض شده و رنگ و لعاب جديدي به خود گرفته . خدا آگاه به تمام امور است .

    • بدون نام

      به اندازه کل سیاسیون کشور حرف می زنی

    • علی

      اقای مطهری بگذارید اقای زیبا کلام هم اظهارنظر کنه

    • بدون نام

      آقاي دكتر مطهري خداوند انشاءالله شما را براي انقلاب و اسلام ذخيره كند .

    • بدون نام

      دمت گرم آقای مطهری

    • سپاس

      درود بر مطهری،،،،،، بسیار عالی فرمودید،،،،،،، دلسوز مردم و کشور هستید؟؟؟؟از شما سپاسگزارم،،،،،،،،،

    • بازنشسته

      عقل انسان عاقل پشت زبان اوست.یعنی حرف نسنجیده نمیزنه بعدش توجیه براش بیاره.وانگهی ازماست که برماست وقتی بی حساب وصرفابخاطرفرزندشهیدپزشک ودکترومهندس میگیرن اینم نتیجشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج