۴۶۲۶۲۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جلالی: صبا تعلق خاطر در قم ایجاد نکرد

سرمربی پیکان معتقد است مردم قم به صبا تعلق خاطر ندارند و نتوانستند با این تیم انتقالی ارتباط برقرار کنند.

ورزش سه: مجید جلالی در نشست خبری قبل از بازی با صبای قم گفت: تیم نگرانی نیستیم ولی تیم پُر اشتیاق برای اثبات شایستگی‌هایمان هستیم؛ برای هر بازی قدم محکم برمی‌داریم تا قدم محکم به سمت جلو برداریم؛ جوانان خوبی در تیم ما هستند که توانستند خودشان را اثبات کنند؛ امیدوارم اشتیاق تا پایان لیگ برای ما بماند تا رتبه خوبی کسب کنیم.

او ادامه داد: می‌خواهیم مقابل صبایی که شرایط سختی دارد بازی کنیم؛ شاید آنها فکر می‌کنند بازی مرگ و زندگی است و این کار را برای ما سخت می‌کند؛ ما هم با تمهیداتی که اندیشیده‌ایم تلاش می‌کنیم تا با سه امتیاز به تهران برگردیم.

سرمربی پیکان با بیان اینکه مهدی شیری و هایراپتیان غائبان ما هستند، ابراز کرد: بازیکن جدید فرانسوی همراه تیم آمده و شاید طی روزهای آینده کاپیتان تیم ملی افغانستان را هم جذب کنیم.

جلالی با تاکید براینکه تیمی هستیم که ظرفیت‌مان کاملا معلوم و مشخص است، اظهار کرد: شاید توانستیم گام‌هایی فراتر از ظرفیت برداریم که خوشایند است؛ باشگاه خوب، با آرامش و انضباط مالی مناسب داریم و بازیکنان با فراق بال تمرین می‌کنند و به دنبال پیشرفت هستند؛ همه دست به دست هم داده تا پیشرفت کنیم اما این کافی نیست که تا یک جای لیگ خوب باشیم ولی بعد از آن این عملکرد را ارائه ندهیم؛ باید نمایش خوبی داشته باشیم تا تمام ظرفیت‌مان را نشان دهیم.

او تصریح کرد: در دور برگشت تهدیدی که برای تیم‌ها وجود دارد کیفیت زمین‌هاست؛ از آقای پورغلامی خواهش کردم برود و زمین قم را ببیند که خدا را شکر گفتند زمین باکیفیتی است؛ در دور برگشت رقابت بیشتر می‌شود و امیدوار هستیم همه چیز منصفانه پیش برود تا با آرامش بیشتری کار کنیم.
سرمربی پیکان ابراز کرد: وقتی می‌گوییم فوتبال آلمان و اسپانیا تعریف داریم ولی در فوتبال ایران، یک تیم خوب بازی می‌کند، یک تیم جنگدگی دارد و ... که همه این‌ها دلایلی دارد؛ کسی که مسؤولیتی در تیم ملی دارد می‌خواهد بازیکنان بیشتر دراختیارش باشند تا با تاکتیک خود تطبیق دهد؛ وقتی به بنده گفتند سرمربی تیم ملی امید شوم گفتم سه ماه تیم را دراختیار خود می‌خواهم که قبول نکردم.

او درخصوص استعفا از کانون مربیان گفت: درست است که ما شروع کننده این کانون بودیم ولی دلیل نمی‌شود همیشه ما باشیم؛ باید افراد دیگری بیایند تا این مسیر پیش برود.

سرمربی پیکان گفت: افت یا کسالت روحی تیم ملی نیاز به پُر کردن اردوها از نظر تمرینی و ... دارد؛ اگر برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد تیم موفق خواهد شد؛ معمولا همه مربیان دوست دارند بازیکنانش بیشتر دراختیار او باشند.

جلالی پیرامون دلایل عدم موفقیت صبا و علاقه نداشتن مردم قم به این تیم ابراز کرد: صبا بر اثر تحولاتی که چندسال قبل انجام شد و از تهران به قم رفت با این مسائل مواجه شده است؛ کار خوبی در آن زمان برای انتقال تیم‌ها صورت نگرفت و شاید صبا استثنا بود و تا الان پایداری کرده است؛ شما می‌بینید تیم‌های انتقالی در شهر جدید احساس تعلق ایجاد نکرده و مردم آن تیم را برای خودشان احساس نکردند؛ وقتی تیمی ریشه در آنجا ندارد نمی‌تواند تعلق خاطر ایجاد کند؛ شاید قم می‌توانست این کار را بکند ولی اینکه چرا نشد در آینده مربیان، کارشناسان و ... در قم به آن پی خواهند برد؛ تیم صبا فرصت خوبی برای جوانان این استان است تا از آن خوشحال و سرگرم باشند؛ وقتی یک تیم لیگ برتری در قم است باید از آن بهره برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج