جاباما
۴۶۱۵۷۱
۵۰۴۸
۵۰۴۸
پ

تعطيلي سريال ميرباقري و عدم پاسخگويي عوامل پروژه

عاقبت نامعلوم؛ «ماه تی تی» خوابید!

تولید سریال «ماه تی تی» متوقف شد تا سرنوشت این سریال هم مانند قسمت دوم سریال حسن فتحی نیز نامعین باشد.

روزنامه بانی فیلم: تولید سریال «ماه تی تی» متوقف شد تا سرنوشت این سریال هم مانند قسمت دوم سریال حسن فتحی نیز نامعین باشد.

سریال «ماه تی تی» در حالی متوقف شد که شایعات بسیاری در خصوص ساخت این سریال طنز داود میرباقری هفته گذشته حواشی این مجموعه چرخید. از دستگیری یکی از سرمایه گذاران پروژه گرفته تا قهر پیمان معادی سر صحنه تصویربرداری، که هیچ یک با توضیح و تشریح عوامل این سریال مواجه نشد.
عاقبت نامعلوم؛ «ماه تی تی» خوابید!

مسوول روابط عمومی سریال در تماس با بانی فیلم، از قطع همکاری اش با این پروژه خبر داد، فردی از تصویرگستر پاسارگاد به عنوان مسوول پخش سریال معرفی شد که او هم ارائه پاسخ را به تهیه کننده یا کارگردان موکول کرد، حامد میرباقری دستیار همیشگی پدر هم جوابگوی تماس‏های مکرر ما نبود! مهران برومند تهیه کننده سریال هم همین طور و البته داود میرباقری هم که اصولاً پاسخگو نیست!

این در حالی است که انتظار می رود سریالی که نام داود میرباقری را با خود همراه دارد صاحب یک سخنگو و پاسخگوی مطلع و مطمئن در این شرایط داشته باشد. در حواشی ساخت این مجموعه می‏خوانیم: دو ماه پیش موافقت اصولی ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی با نام «ماه تی تی» به کارگردانی داوود میرباقری صادر و سپس آن مجموعه وارد مرحله پیش تولید شد.

این سریال طنز که قرار بود پاییز کلید بخورد و تا سال ۹۵ آماده نمایش شود با اصلاحیه های اساسی روبه رو شد.

میرباقری تصمیم داشت بخش هایی از اتفاقات دهشتناکی که در جریان حمله مغول به ایران رخ داد با ترکیب فیلمبرداری زنده و سی.جی.آی بازسازی کند اما فضای کلی کار بیشتر در حال و هوای طنز می گذرد به خصوص زمانی که کاراکتر اصلی به روزگار معاصر می آید و مسایل اجتماعی را مطرح می کند. قهر پیمان معادی نیز یکی از اخبار حواشی این سریال بود.

گفته می شود دلیل این اتفاق که در هنگام فیلمبرداری یکی از سکانس های جنگی بسیار سخت و درحضور عوامل جلوه های ویژه رخ داده، مشاجره ای است که میان پیمان معادی و میرباقری در گرفته است! طبق شنیده ها ماجرا از این قرار است که پس از برداشت های فراوان که علت آن ضعف بازیگر مقابل پیمان معادی در ایفای نقش عنوان شده است؛ میرباقری عصبانی شده و با ارائه چند پیشنهاد از معادی می خواهد که او را در ارائه بهتر نقش یاری کند اما با وجود تلاش های مکرر معادی و دیگر عوامل؛ میرباقری به نتیجه ایده آل نمی رسد و با دلخوری لوکیشن را ترک می کند و در ادامه پیمان معادی نیز از بازی در این سریال انصراف می دهد!

اینکه چرا تولید این پروژه تا به امروز از سر گرفته نشده است سوالی است که پاسخ آن را میرباقری و دیگر عوامل سریال می دانند. «ماه تی تی» داستان سرداری از دوران مغول است که طلسم شده و توسط باستان شناسی در عصر امروز بیدار می‌شود و …

سیاوش طهمورث، لیلا حاتمی، جمشید مشایخی، حسین پاکدل، علیرضا شجاع نوری، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، مریلا زارعی، مرجانه گلچین، مرضیه برومند، امیر آقایی، تعدادی از بازیگرانی هستند که در سریال «ماه تی تی» ایفای نقش می کنند و دیگر عوامل آن عبارتند از گروه نویسندگان: آزاده محسنی و الهه میرباقری، مدیر فیلمبرداری:حسین جلیلی، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس:مجید علی اسلام و طراح بدلکاری و جلوه های میدانی: ارشا اقدسی.

گفتنی است سریال «ماه تی تی» که نسبت به دیگر آثار میرباقری فضای متفاوت تری دارد قرار است برای نمایش در شبکه خانگی تولید شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج