۴۶۱۳۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تغییرات تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ با غایبین

برانکو ایوانکوویچ در بازی برابر فولاد خوزستان سه بازیکن تیمش را در اختیار ندارد و این اتفاق می تواند چیدمان سرخپوشان را با تغییراتی مواجه کند.

ورزش سه: محسن ربیع خواه و رامین رضاییان به دلیل مصدومیت و فرشاد احمدزاده به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم در بازی برابر فولاد نیستند. اتفاقی که می تواند خط دفاعی و هافبک این تیم را با تغییراتی مواجه کند. برانکو ایوانکوویچ که در بازی برابر سایپا با مصدومیت ربیع خواه، فرشاد احمدزاده را در این پست به کار گرفت، در ادامه با توجه به اخراج شماره ۱۰ تیمش که اتفاقا در لحظات حضورش در این پست توانسته بود عملکرد مثبتی از خود به جا بگذارد، ماهینی را جایگزین او کرد.

در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به تغییرات احتمالی ترکیب پرسپولیس در دیدار برابر فولاد خوزستان؛

علیرضا بیرانوند با توجه به آمادگی بالایش در بازی برابر فولاد بار دیگر در درون دروازه قرار خواهد گرفت و اینبار باید خط دفاعی متفاوتی را روبروی خود ببینید. حضور سیدجلال حسینی و محمد انصاری در دفاع میانی تضمین شده است و حسین ماهینی احتمالا در این بازی بار دیگر با تغییر پست راهی جناح مخالف خواهد شد تا در سمت چپ دفاعی حضور یابد. در دفاع راست و با توجه به مصدومیت رامین رضاییان - که احتمالا تا آن روز بهبود نخواهد یافت- صادق محرمی باانگیزه بالا به انجام وظیفه خواهد پرداخت. مدافع شمالی و جوان سرخپوشان که در این فصل از ملوان راهی این تیم شده است، در دیدار برابر سایپا و در دقایقی که در زمین حضور داشت نشان داد می تواند آینده خوبی برایش متصور شد. او که در این فصل پشت سر رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی قرار گرفته، از این فرصت به بهترین شکل ممکن می تواند برای عرض اندام سود ببرد و احتمالا در بازی با فولاد در سمت راست دفاعی حضور خواهد یافت.

در خط میانی این تیم همچنان با کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان و سروش رفیعی به کار خود ادامه خواهد داد و باید دید از بین وحید امیری و سامان نریمان جهان، نفر چهارم این خط چه کسی خواهد بود. هر چند با اتفاقاتی که در بازی با سایپا رخ داد و علی علیپور مجبور به ترک زمین شد، به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ در برابر شاگردان نعیم سعداوی به این مهاجم جوان فرصت دهد.

در صورتی که علی علیپور در ترکیب پرسپولیس حضور یابد، باید وحید امیری را در پست وینگر چپ دید تا عناصر فیزیکی، جنگنده، تکنیکی و پاسور و سرعت معجون برانکو ایوانکوویچ در این خط را تشکیل دهند.

اما اگر برانکو ایوانکوویچ به فکر استفاده از وحید امیری در خط حمله و در کنار مهدی طارمی باشد، سامان نریمان جهان این فرصت را خواهد یافت تا اولین تجربه فیکس خود در ترکیب را به دست آورد. شماره ۸۸ تازه وارد پرسپولیس در دیدار برابر سایپا دقایقی فرصت بازی به دست آورد و توانست با قدرت حفظ توپ و سرعت خود شرایط را به سود سرخپوشان تغییر دهد. در نهایت باید در انتظار ماند و دید برانکو ایوانکوویچ در طول تمرینات این هفته چه تصمیمی برای ترکیب خود در غیاب بازیکنان مصدوم و محرومش خواهد گرفت.

دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان چهارشنبه ۲۹ دی و در استادیوم غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج