۴۶۰۸۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ با چی سفر کنیم؟

بدترین وسیله و البته بهترین وسیله برای سفر به دیار باقی هواپیماست. چون در حالت عادی شما سوار هواپیما می شوید که زودتر برسید، ولی حتی دیرتر هم نمی رسید! این اتفاق همه جای جهان می افتد.

ماهنامه خط خطی - مهرشاد مرتضوی: بدترین وسیله و البته بهترین وسیله برای سفر به دیار باقی هواپیماست. چون در حالت عادی شما سوار هواپیما می شوید که زودتر برسید، ولی حتی دیرتر هم نمی رسید! این اتفاق همه جای جهان می افتد.

یعنی هواپیمای مالزی می افتد داخل اندونزی، هواپیمای بلژیک می افتد وسط مزارع فرانسه، حتی چند وقت پیش یکی از عزیزان بومی جزایر تاسمانی پیغام داده بود: «چرا هواپیماها رو می ریزین توی تاسمانیا؟» ظاهرا یک هواپیمای چینی داشته می رفته ژاپن، فرمان قفل کرده و هواپیما کلا تغییر مسیر داده و رفته یک جای دیگر.
غرض اینکه سانحه هوایی فقط مخصوص کشور ما نیست، حالا درست است ما صاحب امتیاز و پیش کسوت این عرصه هستیم، ولی چیزی از ارزش های بقیه کم نمی شود و آن ها هم دارند زحمتشان را می کشند. ضمن اینکه بعضی از خلبانان محترم هم مسیرهای هوایی را با جاده چالوس اشتباه گرفته اند و به هیچ چاله هوایی ای نه نمی گویند و همه امتیازها را می گیرند. یعنی اگر سوار ویبره گوشی نوکیا 1100 می شدید، تا این حد به کمرتان فشارنمی آمد!

به دلیل طبیعی شدن این سوانحه و تبدیل آن ها به جزء جدایی ناپذیری از زندگی، شما انتظار داید وقتی سوار هواپیما می شوید، دیگر با پای خودتان پیاده نشوید و در هنگام پیاده یا پیدا شدن، از سایر مسافران قابل تشخیص نباشید.

اما دیگر این انتظار را ندارید که در آن لحظات باقیمانده از زندگی تان هم نتوانید خوش باشید. یعنی حداقل انتظاری که از سفر هوایی می رود این است که چهار تا مهماندار ملایم و مهربان از جلوی آدم رد شوند و این دم آخری را به کام شما شیرین کنند. اما تفاوت شرکت های داخلی با نمونه های مشابه خارجی همین جاست که مهماندارها بیخود مسافران را پررو نمی کنند و با پرت کردن یک کتلت ماسیده و یک برگ سس قرمز تاریخ گذشته به سمت مسافر، سطح توقعات را پایین نگه می دارند. درواقع، آن ها کارشان این است که روحیه شما را برای سوال و جواب آن دنیا آماده کنند.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد به صورت یک پکیج کامل و در ژانر وحشت، ظاهرا قطار وسیله بهتری برای سفر محسوب می شود، چون حداقل چاله هوایی ندارد و همه چاله ها وطنی و زمینی هستند. همچنین، فقط یک بار و در یک ساعت مشخص با لگد به در کوپه شما می کوبیند و در سایر موارد کسی کاری به تان ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج