۴۶۰۶۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا هنوز به توره اطمینان ندارد

سرمربی منچسترسیتی می‌گوید نمی‌تواند تضمین کند یحیی توره سال‌ها در سیتی بماند.

ایسنا: ‌به نقل از اکسپرس، در یکی از بازی‌های حساس و احتمالا نزدیک امروز (شنبه) لیگ جزیره، منچسترسیتی باید در خانه اورتون به میدان برود.

دیداری که فرناندینیو، هافبک برزیلی به دلیل محرومیت غایب است و به احتمال زیادی یحیی توره در ترکیب سیتی زن‌ها بازی خواهد کرد.

پپ گواردیولا در ابتدای نشست خبری خود درباره این که آیا تیم او در ژانویه خریدی خواهد داشت یا خیر؟ گفت‌: بعید می‌دانم. اخیرا ژسوس به ترکیب تیم اضافه شده است و من فکر نمی‌کنم بازیکنی در ژانویه به تیم ما اضافه شود. مدت‌ها است که منتظر بازگشت کمپانی هستیم. هفته‌ گذشته هم گفتم که در خط دفاع به بازیکن جدیدی نیاز نداریم و قرار هم نیست که بازیکنی جذب کنیم. در حال‌ حاضر از ترکیبی که هست رضایت دارم. حتی اگر الان بازیکنی مصدوم شود جایگزین خوبی برای آن داریم. من کاملا از تیمی که الان در اختیار دارم خوشحالم و فکر نمی‌کنم که مساله خاصی در تیم ما وجود داشته باشد.

در روزهای گذشته صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن هولگر بداشتوبر به منچسترسیتی شنیده می‌شد که این بازیکن در نهایت به شالکه پیوست.

گواردیولا درباره ‌اضافه شدن یحیی توره به ترکیب تیمش، گفت‌: من نمی‌توانم این را تایید کنم که توره سال‌ها در سیتی بماند، ولی در حال بررسی این موضوع هستم که نام او را برای لیگ قهرمانان اروپا وارد لیست تیمم کنم. او قطعا از این شانس برخوردار است و شایسته این است که در لیگ قهرمانان اروپا به همراه ما باشد. در ابتدای فصل او به دلیل مشکلات فیزیکی که داشت، در لیگ قهرمانان اروپا برای ما بازی نکرد. من او را بهتر از شما می‌شناسم. با او در بارسلونا بودم و کاملا از توانمندی‌هایش آگاه هستم.‌ یحیی‌ در بازی‌های مهم برای ما ارزشش را نشان داده است. حضورش برای ما قطعا مفید است‌.

در حالی زمزمه‌هایی مبنی بر حضور یحیی توره شنیده می‌شود که آماری جالب درباره او منتشر شده است. او بازیکنی است که ۱۳ پنالتی‌ را توانسته به گل تبدیل کند و هیچ پنالتی‌ خود را از دست نداده است.

منچسترسیتی و اورتون در حالی گودیسون پارک برابر هم به میدان می‌روند که رونالد کومان، سرمربی اورتون روزگاری در بارسلونا هم بازی پپ گواردیولا بود و اکنون در قالب مربی اورتون باید برابر گواردیولا قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج