۴۶۰۶۳۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تصاویر جدیدی از The Walking Dead منتشر شد

سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» توانسته است برای هفت فصل است که در حال سرگرم کردن طرفدارن خود در سراسر جهان است. بعد از تماشای چندین قسمت از فصل هفتم سریال بعضی از طرفدارن نگران جهتی هستند که داستان فیلم در حال پیشروی است.

وب سایت سینما گیمفا: سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» توانسته است برای هفت فصل است که در حال سرگرم کردن طرفدارن خود در سراسر جهان است. بعد از تماشای چندین قسمت از فصل هفتم سریال بعضی از طرفدارن نگران جهتی هستند که داستان فیلم در حال پیشروی است. در نیمه‌ی اول فصل هفت سریال، ما نیگان با بازی جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) را تماشا کردیم که ریک گریمز (Rick Grimes) و گروهش را به شکل بدی شکست داد.
تصاویر جدیدی از The Walking Dead منتشر شد
شخصیت‌های منفی دیگری نیز در سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» وجود داشته‌اند، ولی هیچکدام از آن‌ها نتوانسته‌اند ریک و گروهش را به این روز بیاندازد. AMC سه تصویر جدید از نیمه‌ی دوم فصل هفتم سریال منتشر کرده است؛ این تصاویر ریک و گروهش را نشان می‌دهد که در حال آماده شدن برای مقابله با نیگان هستند.
تصاویر جدیدی از The Walking Dead منتشر شد

در نیمه‌ی اول فصل هفت، ریک و گروهش توسط نیگان به زانو درآمدند و به زور مجبور بودند که به او خدمت کند. در نیمه‌ی دوم، ریک و گروهش برای جنگ آماده می‌شوند و به دنبال جمع‌آوری نیرو و مهمات برای کشتن نیگان هستند.
تصاویر جدیدی از The Walking Dead منتشر شد
ریک و گروهش برای بار دیگر درمی‌یابند که دنیای بیرون از آنچه که فکر می‌کنند بزرگتر است. با این که هدف آن‌ها بسیار ساده و مشخص است، ولی رسیدن به آن کار آسانی نیست و از همه مهمتر این است که برای انجام اینکار الکساندریا کافی نخواهد بود. برای پایین آوردن نیگان ریک به ساکنین هیلتاپ (Hilltop) و پادشاهی نیاز دارد؛ اما ازیکیل (Ezekiel) با بازی کری پیتن (Khary Payton) و گرگوری (Gregory) با بازی زاندر برکلی (Xander Berkeley) برخلاف ریک به خونریزی اعتقادی ندارند. برای متقاعد کردن این دو نفر حرف کار ساز نخواهد بود.
تصاویر جدیدی از The Walking Dead منتشر شد

در ادامه بازماندگانی جدید خواهیم دید و ریک به همراه گروهش در شرایطی قرار خواهند گرفت که قبلاً با آن روبرو نشده‌ بودند. کسانی که به آن‌ها اعتماد دارید به شما خیانت می‌کنند. ریک زمانی که هم‌بستگی گروهش با دیگران می‌بیند به کشتن نیگان مطمئن‌تر می‌شود، ولی برای جنگ با نیگان شما به چیز بیشتری از نقشه و مهمات نیاز دارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج