۴۶۰۵۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تحقیق درباره از احتمال ارتباط پنهانی پوتین - ترامپ

کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا تحقیقات خود را درباره پرونده نفوذ احتمالی دولت روسیه در انتخابات اخیر آمریکا آغاز کرده است.

عصر ایران: کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا تحقیقات خود را درباره پرونده نفوذ احتمالی دولت روسیه در انتخابات اخیر آمریکا آغاز کرده است.

سی ان ان گزارش داد؛ در تازه ترین تحول از پرونده جنجالی نفوذ احتمالی دولت روسیه در روند انتخابات اخیر آمریکا، دو سناتور مسئول کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا با صدور بیانیه ای مشترک گفته اند تحقیقات خود را از احتمال ارتباط روسیه با عناصری فعال از کمپین های انتخاباتی آمریکا را آغاز کرده اند.

سناتورها " ریچارد بار" (جمهوریخواه) و " مارک وارنر" (دموکرات) رییس و نایب رییس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا در بیانیه خود تاکید کرده اند تحقیقات آنها معطوف به حملات سایبری روسیه و نیز ارتباطات این کشور با عوامل فعال در کمپین های انتخاباتی (دونالد ترامپ) خواهد بود.

خبر آغاز تحقیقات سنای آمریکا از پرونده جنجالی نفوذ روسیه در انتخابات اخیر آمریکا در آستانه برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ، خبر بدی برای رییس جمهور منتخب آمریکا محسوب می شود. ترامپ ۶ روز دیگر با برگزاری مراسم رسمی در مقابل ساختمان کنگره آمریکا سوگند خورده و کار خود را به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهوری آمریکا در کاخ سفید آغاز خواهد کرد.

ترامپ طی ماه ها و هفته های گذشته متهم شده در جریان انتخابات اخیر، مورد حمایت ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه قرار گرفته و بر اساس گزارشی که دو هفته پیش از سوی سازمان های اطلاعاتی آمریکا منتشر شد، پوتین شخصا دستور انجام حملات سایبری به کمپین انتخاباتی حزب دموکرات آمریکا را به منظور جلوگیری از پیروزی هیلاری کلینتون در انتخابات آمریکا را صادر کرده است.

اتهام دخالت روسیه در انتخابات اخیر آمریکا از سوی مسکو رد شده است و دونالد ترامپ نیز با وجودی که احتمال نفوذ روسیه در سیستم های رایانه ای حزب دموکرات را رد نکرده، اما اتهام ارتباط با پوتین و یا حتی تاثیر حمایت های روسیه در پیروزی اش در انتخابات اخیر آمریکا را رد کرده است.

در بیانیه روسای کمیته اطلاعاتی سنا تاکید شده این کمیته گزارش های منتشره و طبقه بندی شده درباره نفوذ روسیه در انتخابات اخیر آمریکا را بررسی خواهد کرد . کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا یک نهاد با نفوذ و مهم محسوب می شود و نتایج تحقیقات این کمیته می تواند در تصمیم گیری های آتی قضایی و سیاسی بسیار تاثیر گذار باشد.

در بیانیه روسای کمیته همچنین تاکید شده این کمیته در راستای تحقیقات خود ، افراد و مقاماتی موثر از دولت اوباما و کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ را به منظور استماع به جلسات خود دعوت خواهد کرد.

آغاز تحقیقات سنای آمریکا از پرونده احتمال وجود ارتباطات پنهانی بین دولت روسیه و کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در حالی است که رییس جمهور منتخب آمریکا روز جمعه در مصاحبه ای با روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال از احتمال بازنگری و لغو تحریم های روسیه سخن گفته است.

ترامپ در این مصاحبه تاکید کرده است که نگاه او به تحریم های روسیه نگاهی بلند مدت و دایمی نیست و اگر مسکو در همکاری با واشنگتن در مساله مبارزه با تروریسم (داعش) جدی باشد، او تحریم های روسیه را لغو خواهد کرد.

ترامپ گفته است: اگر روسیه به آمریکا در مبارزه با تروریسم کمک کند چرا باید تحریم های این کشور باقی بماند!

ترامپ همچنین در این مصاحبه گفته است از دیدار دوجانبه با پوتین پس از استقرار در کاخ سفید استقبال می کند.

رییس جمهور منتخب آمریکا در این مصاحبه تاکید کرد او "سیاست چین واحد" را یک اصل انکار ناپذیر و بدیهی نمی داند و از نظر او "سیاست چین واحد" نیز مثل بسیاری دیگر از موضوعات در روابط دوجانبه واشنگتن - پکن، در دولت او قابل مذاکره خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج