۴۶۰۳۵۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مظفری‌زاده: داور باید دو کارت قرمز نشان می‌داد

سعید مظفری کارشناس داوری معتقد است که زاهدی فر برای قضاوت های بهتر نباید اجازه دهد تا بازیکنان به او نزدیک شوند.

ورزش سه: سعید مظفری کارشناس داوری فوتبال در مورد داور مسابقه دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا گفت: محمد حسین زاهدی فر داور جوان و خوش استیل فوتبال کشور در صورتی که بتواند شرایط بدنی خود را به استانداردهای مورد نظر فیفا برساند، این شانس را دارد که دوباره شانس حضور در لیست داوران بین المللی را به دست بیاورد.

وی ادامه می دهد: البته زاهدی فر باید توجه داشته باشد که برای قضاوت بهتر و متمرکزتر نباید اجازه دهد که بازیکنان برای هر تصمیمی به او نزدیک شده و یا اعتراض نمایند؛ شاید استفاده از کارت زرد در مواقع مناسب بتواند در این زمینه به او کمک نماید، تا بتواند بازی را بهتر اداره کند.

مظفری در مورد برخورد لک و طارمی در نیمه اول اضافه کرد: نفوذ مهدی طارمی در دقیقه ۳۰ که با سرنگونی این بازیکن در محوطه جریمه همراه شد، خطایی را از سوی لک در پی نداشت و به نظر می رسید که داور مسابقه در این صحنه خطای هند طارمی را اعلام کرده است.

کارشناس داوری فوتبال در مورد کارت زرد شیری افزود: داور در دقیقه 50 و در حالی که می رفت تا این دیدار پر برخورد دنبال شود با کارت زرد به موقع حامد شیری را به دلیل خطا روی محسن مسلمان جریمه کرد.

مظفری اخراج فرشاد احمدزاده را صحیح ارزیابی کرد و ادامه داد: فرار مهاجم تیم سایپا در دقیقه ۵۶ که در یک موقعیت آشکار گلزنی با خطای احمد زاده همراه شد، ابتدا توسط داور با آوانتاژ بسیار خوب همراه شد، که بلافاصله بعد از نتیجه ندادن آوانتاژ ، با اعلام خطا به درستی احمدزاده را با کارت قرمز جریمه نمود.

مظفری با اشتباه خواندن تصمیم داور در نشان دادن کارت زرد به کامیابی نیا تصریح کرد: در دقیقه 65 در حالی که کامیابی نیا توپ بازیکن سایپا را بدون خطا در اختیار گرفته بود، زاهدی فر ضمن اعلام خطای او با کارت زرد نیز این بازیکن را جریمه کرد تا این تصمیم او سرآغاز اعتراض های زیادی شود و شاید همین اعتراض ها سبب شد تا زاهدی فر در دقیقه 70 خطای بی پروای کامیابی نیا را با کارت زرد دیگری جریمه نکند.

او در پایان با اذعان به این موضوع که این دیدار می توانست با دو کارت قرمز به پایان برسد، خاطرنشان کرد: داور در دقیقه ۹۰ به درستی بیرانوند را به دلیل تاخیر در شروع مجدد بازی با جریمه روبرو کرد. ضمن آنکه خطای شدید پورقاز در دقیقه ۹۴ با توجه به سرعت و نوع تکل او می توانست کارت قرمز دیگری را در این مسابقه به همراه داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید گلستان باغوکناره

      سلام اقای زاهدی فرخدایی این حرفوازته دلم میزنم خیلی هم دوستت دارم من طرفدار پرسپولیس هستم اگه روزی بگن اگه سرتوببرن پرسپولیس قهرمان میشه تعلل نمیکنم ولی شما بجای داوری بایدبری چوپانی کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج